Kerrohan muutama mukava asia tästä jo iltaan ehtineestä sunnuntaista?

Avainsanat: harrastus perhe ystävä läheisyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2010 - 18:46

viikonloppu synttäreitä juhlimassa .. 2v, aan ja tänään sit kotiin porvoosta , myöskin vietiin matkalla nuo isommat mussut heselle syömään , itse söimme noutopöydästä, he eivät halunneet, syödä noutopöydän antimia , kun niin harvoin saa syödä hesellä ja niin kauniisti he sitä mankuivat , jot mummi ja ukki sit pitkin hampain suostuivat .. lupasivat kyl, et seuraavan kerran sit.. saa nähdä .. jotenkin epäilen.. oli ihnaa nähdä nuo pikkuiset ja saada olla heidän kanssaan ...jot taas jaksaa arjessa muistojen kera.. kyllä on ihquu, kun pienet kätöset ottaa kaulasta kiinni ja halien sanoo 2v :" mummini mun"..siitä saa virtaa ja energiaa pitkäksi aikaa... :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2010 - 17:49

Löysimme rautakaupasta nätit hyllynkannakkeet pariin seinälle kiinnitettävään hyllyyn. Ei ole koko päivänä ollut kiire minnenkään vaan on saanut oleilla ja nauttia vapaapäivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 17:53

Shopping dating sex

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 18:18

Meitin "ottopoika" oli mennynnä naimisiin perjantaina, ja tänään kävivät poikansa kanssa (äsken) syömässä meillä, samoin vanhin poikani tyttärensä kanssa ja keskimmäinen poika vaimokkeineen, jot hulinata piti ja kannatti kokata viis tuntii, kun hyvin tuntui maistuvan kaikille, nyt vaan keräilen voimia huomiseen työpäivään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 21:51

Aamupala..ulkoilua lumitöitä..telkkarin katselua ja napsuttelua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 22:25

Selvisin hengissä Luksorin reissussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:30

Tulee tauko viikon hörppäilyyn, ku pitää takas töihin.