Syöttekö jaljon iltaisin??Käykö jääkapin ovi useati illan mittaan?

Itse käyn harvoin jääkaapilla klo 18 jälkeen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2010 - 11:07

Jos olen työssä iltavuorossa silloin juurikaan itse ehdi syömään, mutta kotona ollessa jääkaapin ovi käy toisinaan liiankin usein. En näköjään saa itseäni kuriin. Vilma on samanlainen...aina kun se kuulee (unenkin läpi) jääkaapin oven käyvän se on salamana istumassa siinä vieressä. Klo 18.00 on hyvä raja. Sen jälkeen ei pitäisi enää herkutella. Pieni iltapala vain ennen nukkumaan menoa.

Kysyjän kommentti

Vilma on samanlainen,kun tyttären koira Santtu..mikä on meillä paljon hoidossa..kun jääkaapin ovi aukeaa..kyllä siihen herää..ja tulee kun salama viereen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2010 - 11:00

Kyllä se käy useasti, minä vain tarkistan käykö siellä joku muukin jotain napsimassa etten minä yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 11:04

Käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 12:25

No on tullut tavaksi HK- lenkki keitettynä. Emäntä kun pääsee sänkyyn niin 5 minuttia jo aukes kaappi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 13:06

Miten millonkin, mut yleensä sielt jääkaapist haen vain flooraa näkkärin päälle ja lasillisen maitoo, näkkärin päälle (pieni pyöreä, ruis), mitä milloinkin: tomaattii/maksamakkaraa, juusto tai kinkkuviipale, sillähän sitä jaksaa sit seuraavaan aamuun asti:), mieluimmin 1-2 tuntii ennen nukkumaan menoa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 15:46

tasasen tappavaan tahtiin koko valveilaolo ajan, ei se kelloa katso

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 16:58

Riippuupi siitä, onko siellä jääkaapissa mitään muuta valon lisäksi. Tänään oli pakko käydä kaupassa. En ollut käynyt kuin maanantaina ja tänään sit eväät olivat tosi vähissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 17:52

Yleensä syön iltaisin vain hedelmiä joten jääkapiin oven saranoita ei tarvitse kuluttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2010 - 19:07

Jotain pientä napostelen, mutta yritän välttää kaikkea lihottavaa. Pääasiassa syön kurkkua tai tomaattia iltaisin parin ruisleipäpalasen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:31

Yleensä haen vaan uuden tölkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 09:03

Ei "jaljon", vain hedelmiä tai jotain vastaavaa. Iltapala riippuu ihan siitä koska on nauttinut lounaan. Ravinnon määrä per pv on tärkeämpi kuin kelloon tuijottaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 10:36

En harrasta ilta syöntiä.Muttta luulen että lihoisin jos niin tekisin.Minulla on taipumusta helposti lihoa.