kuka juo kahvia nyt? 12.8.2008 klo: 20.52. : )

minä juon. : )

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2008 - 17:10

Nostaa käpälää ylös! Tosin kellokin on vasta 17.09. Appiukkoani ihmetyttää suunnattomasti, miten toisilta katoaa uni silmästä, jos juo illalla kahvia. Hänellä kun ei tule uni silmään, jos pannuun jää kahvia. Ja tämä tarina on tosi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2008 - 21:01

Hyis sua, tähän aikaan! siitähän menee yöunet ja tulee liikaa "efetriiniä"! Enpä juo kahveeta enää tähän aikaan (21.02), yhen pieni pyöreen ruisnäkkärin voisin ottaa vielä maidon kans iltapalaks, jotta masu jakseleepi aamuun asti... kyllä mäkin ennen....
ja lisätietoihisi viitaten, onhan se hyvä et joku näin julkisesti tunnustaa juovansa! harva uskaltaa (ja nyt sori, hörö-hörö -nauruks meni, poistun hetkeks näyttämöltä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2008 - 21:04

just valmistui uusi pannullinen, se menee vielä tänään ja sitten jo nukuttaakin hyvin

Lisätty: 12.08.2008 - 23:17

21:05, 21:30, 22:30, 23:20

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 08:28

Juon päivittäin paljon kahvia,mutta en enää klo 18.00 jälkeen,koska kofeiini todella virkistää minua,enkä pysty nukkumaan ennenklo 03.00.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2008 - 19:10

En juo kahvia, enkä varmaan aiokkaan juoda. Kahvihan on vähän niinkuin tupakka; kellastaa hampaat, jää riippuvaiseksi ja maksaa ;)

en tiedä... Illalla sitä voisi juoda, koska jos sitä juo juuri ennen kuin menee nukkumaan, nukuttaa paremmin. ;P

Lähteet:
äiti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2008 - 21:17

Toiset on kahvista (kofeiinista) niin riippuvaisia, ettei ne saa edes nukuttua kunnolla, ellei ne juo kahvia iltaisin. Ihminen voi tulla riippuvaiseksi niin monista aineista ja asioista. Vai mikä se kymysys nyt olikaan......