Teetekö koskaan pataruokia sillee,, ilman mitään ohjetta??Kaikkea vaan mitä kotoonta löytyy..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2010 - 13:43

Kyllä vaan....Tänään viimeksi :o)

Kysyjän kommentti

Minäkin teen usein omia sovellutuksia..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2010 - 14:24

Aina omasta päästä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2010 - 15:08

Jatkuvasti. En tee mitään ruokia minkään ohjeen mukaan. Kaikki on ihan omia sävellyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 15:56

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 16:37

Oikeastaan en koska pyrin tekemään päivän ruuat niin, että ne tulee kaikki syödyksi joko kerralla tai kahdella. Kun nyt kyse oli nimenomaan pataruuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 19:26

Silloin kun teen niin pussillinen pata-aineksia ja riittävästi paistijauhelihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 19:28

pataruuat(kin) syntyvät säveltämällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 19:38

Jeps, sillon kun haluun tehä pataruokaa, joka on mielestäin niit kaikkein ihanimpii kun tulee issesseen uunis, pääraaka-aineen ostan sentään yleensä; kokoliha/lanttu/jauheliha, jne. (ja tietty unohan ostaa muut) ja kotona sit sooloilen, jos kaapist löytyy hillosipuleit, purkkitomaattia, jne. ja kuten matildakin sanoi, joskus käytän jopa omaa päätäni:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 22:50

Teen kaikki ruoat sillä tavalla, että runoilen jääkaapin sisällön jonkinlaiseksi kokonaisuudeksi. Koskaan en tee kahta kertaa aivan samalaista ruokaa edes samoista aineksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 23:12

jooo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 15:03

Erittäin paljon, tosin joskus on pohjana esim. italianpatapussi. Pelkkä pussi ei riitä kuin yhteen ruokailuun joten kun pataa tekee niin sitten tekee kunnon annoksen jota riittää ainakin kahdeksi päiväksi, on yleensä niin hyvää ettei siihen kyllästy yhdessä päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 20:32

Kyllä teen ja nimenomaan niin, että ei ole mitään tiettyä ohjetta vaan sen mukaan mitä raaka-aineita sattuu olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 09:09

Laitan pataruokia talvella, selkeitä ruokia, ei mitään "sotkuja". Teen myös enimmäkseen muuta kuin ruokaa....