Mistä johtuu,kun käy elokuvissa tai teatterissa..niin ihan karmea nälkä senjälkeen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2010 - 08:54

energiaa kuluu jo varsinkin teatteriin valmistauduttaessa, sekä eläytyessä elokuvaan tai teatteriesitykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2010 - 03:15

Onko teillä ollut jotain juhlittavaa, kun ollaan käyty oikein teatterissa ja ravintolassa? :)

Luulen, että elokuvaa/televisiota katsellessa syöminen on opittu tapa. Aika usein tulee ostettua chipsejä leffailtaa varten kotona ja kyllä elokuvissakin käydessä jotain napostelee (muovipussista, joka ei rapise). Elokuvissa ollessa ne muiden syömien herkkujen tuoksut leijuu nenään ja aiheuttavat näläntunteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 08:01

Kunnon keskittyminen kuluttaa energiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 10:20

noku et syö siinä parin tunnin aikana ku popcornia niin tuleehan siinä väkisinkin nälkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2010 - 11:29

Tulee vai? Enpäs ole huomannut. Mutta yleensä syön aina ennen mihinkään lähtemistä, niin ei pääse nälkä yllättämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 14:22

Elokuvaan voi uppoutua niin, että elää täysillä mukana. Nälkähän siinä tietenkin tulee ja joskus jano...riippuen leffasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 15:33

et ole syönyt pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 17:05

Kyllä muuten pitää paikkansa. Minulle tulee sellainen kahvin kaipuu. Usein elokuvien jälkeen piipahdamme johonkin mukavaan kahvilaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 17:08

Aika jännä juttu (?) Tuo Illuusion ajatus "opitusta tavasta" on ihan järkevä. Meillä ei ole juurikaan koskaan harrastettu tv:n äärellä syömistä koska olkkariin ei saa viedä ruokaa - tämä tuli voimaan silloin kun lapset oli pienä ja on jäänyt tähän päivään asti.
Kyllähän siitä luistellaan välillä - mutta vain erikoistilanteissa:)

- eipä silti että kukaan meistä niin pureksittavaa tv:n äärelle kaipailisikaan.

Elokuvissa pitää olla mukana popcornia ja pikku pullollinen vettä!
Teatterissa voisi herättää kummastusta omat eväät:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 20:36

Ihan sama kuin aina juomisen jälkeen aamulla tekee mieli yhdyntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 22:33

pari kolme tuntia poissa jääkaapilta, tottakai siinä nälkä tulee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 15:07

Jos vaikka siinä filmissä syödään koko ajan niin ahmiminen tarttuu. En ole vastaavaa kokenut mutta usein olen kyllä käynyt syömässä juuri ennen leffaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 09:16

Johtuu ilmeisesti siitä että jotkut syödä nassuttavat kotonaan koko ajan ja kun muutaman tunnin on joutunut olemaan syömättä, tulee jo "nälkä" mikä ei kuitenkaan ole totta. Eli syöminen on tottumus.
Paljon kotona istuvat ja TV:tä katsovat syövät paljon.