Miksi joitakin harmittaa kun laitan liian helppoja kysymyksiä?

Mitä sillä on väliä jos joku saa helpolla pisteitä, tämä on mun mielipiteenä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2010 - 22:53

Josko tällä ko. harmistuneella ei ollutkaan tarkotus arvostella ns. helppoa kysymystä, vaan ainoastaan sitä, että kun on jo tullu noin 10 vastausta ihka oikein ja samanlaista, niin vieläkin vaan vastataan samoin sanoin/peesaillaan, josta syntyy se kuva hänelle/muillekin mahd., et pisteitähän nää samoin vastanneet vaan jahtaa, eikä yritetäkään muuta inspistä/erilaista vastausta, tms. antaa kysyjälle... voimp taas olla vääräskii.... mut yritin hakee syntyi syviä, kun joskus aikasemmin tääl napsus oli kristallisen kova vastaaja, joka osas vastata kaikkiin kysymyksiin samalla lailla kuin edellisetkin, ..., joka muit napsulaisii alko ottaa pattii. Eli jatka vaan kyselyitä ja vastauksii, eikös jookos:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2010 - 19:09

Unohda ne pisteet. Ne ovat vain osoituksena miten henkilö on osallistunut tähän keskusteluun täällä . SIIS tietää nämä jutut.

Lisätty: 05.02.2010 - 19:11

Tämä ei ole tunne ihmisille tai juuri meille ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 19:16

Eihän tämä mikään Mensan testi ole.Jokainen kysyköön mitä lystää.Ja kukin vastatkoon niinhin kysymyksiin mihin haluaa.Ylläpito pitää huolen, jos jollain meneee överiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2010 - 19:20

Hyvä vaan kun laitat helppoja, niin osataan vastata me vähän tyhmemmätkin. Ei me kaikki olla mestareita, maistereita tai muita neroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 19:25

Onko täällä jokin kisa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 19:52

Minä en keräile pisteitä edes plussakortilla saati sitten tällaisilla sivuilla.En ymmärrä miksi joku ottaa paineita toisten kysymyksistä?Jos ei pidä niin jättää vain vastaamatta,ei se sen kummempaa ole! Minun mottoni on:ELÄ JA ANNA TOISTENKIN ELÄÄ!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 19:56

Eikös tää oo sellane höpötys-palsta??? Saap kyssy ja saap vastata... Naatiskellaa...
Ei harmita, ei harmita, ei harmita.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 20:02

Missä mahtanee mennä helpon ja vaikean raja. Liekö siinä löytää vai tietääkö vastauksen vaiko ei.Kysymys kun kun kysymys sääntöjen puitteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 20:07

Miten se harmitus ilmenee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 20:45

Yhdelle helppo, toiselle vaikea. Ihan sama, kunhan kysytään, samalla toisetkin saavat tietoa. Jos harmittaa, niin ei ole pakko tuhlata aikaansa tällä palstalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 21:51

Onko vääriä/ liian helppoja kysymyksiä olemassakaan?
Voihan helppoihin vastata helposti takaisin ei kait täällä mitään avaruustiedettä tarvitse harrastaa - en ainakaan viihtyisi täällä jos touhu liian totiseksi menisi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 22:27

en mä tajua.. ei mua ainakaan harmita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 01:05

Ei minua ainakaan harmita helpot kysymykstet..niihin on kiva vastata..kun on tyhmä,ei osaa vaikeisiin kysymyksiin vastata..
Minäkin teen vain typeriä helppoja kysymyksiä..mitä mieleen juolahtaa..ja aina tulee vastauksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 14:36

Ei minnuu ainakaan harmita yhtään =)
Itsekin kysylen aina ihan hoopoja ...
Ja mitä pisteisiin tulee, ne oon unohtanut jo ajat sitten.
Mitä pisteillä on väliä, kunhan vain viihtyy Napsuillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 16:38

En aina ymmärrä joitain kysymyksiä, mutta haitanneeko se mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 19:28

Näitä jotakuta taitaa hermittaa kun he eivät jaksa vastata helppoihin kysymyksiisi itse ja ne jotka jaksavat saavat pisteitä heidän sijastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 15:21

Yleensä jätän niihin vastaamatta, varsinkin jos edellä on kerrottu oikea vastaus jo kymmenen kertaa. Mielipideasia on erijuttu, silloin voi vastata samaa kuin kymmenen edellistä jos vaikka musta on kaikilla lempiväri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:36

Aivan sama.