Luin Rinssetonin yliopiston (Ameriikassa) yliopiston tutkimuksia. Oli väite, että vasenkätisillä painaa joku luu aivoja??Tottako??

Avainsanat: tutkimustulos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 14:49

no tutkimusta en ole nähnyt, mutta aika uskomattomalta tarinalta kuulostaa

(jos näin olisi, luulisi että asia olisi huomattu jo parisataa vuotta sitten)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 14:56

no että silleen!....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 14:59

Tottahan toki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 15:42

väitetään että oikeakätiset elävät keskimäärin 7 vuotta enemmän kuin vasenkätiset. ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 15:53

Olen vasuri, ja myönnän kaiken mitä vasenkätisyydestä kirjoitetaan tai arvellaan, luultavasti kukaan ei ole oikeassa, yleensä halutaan vasurit samaan muottiin laittaa, en paljoa vieraile Muslimi valtioissa, pyyhin takapuoleni oikealla kädellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 16:29

Jos ei enempää näyttöä, niin en usko, pitää nähdä mustaa valkosella... ooooonhan suomalaineeeen... ja maarit3... kannattas käyttää myös vessapaperia:D (ai et mul on taas issessein hauskaa, sori, sori. kjeehhh)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 17:27

Ei se luu ole, vaan luonnevika?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 17:29

Että tällä tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 17:35

Minullakin meinasi kansakoulussa alkaa painamaan vasen käsi open kaalia. Kun yritti siihen sitoa tupon jotta olisin oikealla kädellä kirjoittanut pullossa kastettavalla "teräväpiirtoisella" kynällä kaunokirjoitus tehtäväni.
Oli suuri helpotus että tuli kuulakärkikynät jotka menivät työntämälläkin. Ablodeera sanos svenssonkin kallekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 18:49

Uskottavahan se on, jos se kerran on tutkittua tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2010 - 20:32

En oikein jaksa uskoa moiseen tutkimukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 08:24

Yliopisto = Princeton, mutta tutkimus vaikuttaa epäuskottavalta.