Terveisiä uimahallista?

Oli oikein mukavareissu uimahalliin,siellä oli höyrysauna ja tavallinen sauna.Uimme paljon ja vesijuoksimme,laskimme myyös vesiliukumäestä ystäväni kanssa.Päivä oli antoisa ja piristävä.

Avainsanat: uimahalli kaikki herkut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 21:35

Huomiseksi suunittelin altaalle menoa. Se on lämmitetty, ja siellä tuskin on muita uimareita, sillä iöman lämpötilan on varjossa 18. Uiminen virkistää, rentouttaa, puhdistaa, auttaa syvähengitykseen ja antaa hyvän unen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 14:52

Uimahallireissut piristävät mieltä ja kehoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 16:08

Haluaisin itsekin joskus lähteä mutta kun en saa mielestäni sitä kun lapsena uidessani näin suoraan edessäni veden ulosmenoaukon kohdalla kakkapökäleen lillumassa. Tuli hiukan ei-hygieeninen olo. Tuskin sattuu usein mutta vaivaa edelleen mieltäni ja tosi vahvana vieläkin kolmenkymmenen vuoden jälkeen :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 16:13

Kiitos, kiitos terkuista.Minä olen vuosia käynnyt hallilla uiskentelemassa.Mitään parempaa en ole keksinyt.Se on mulle ollut ton kaamosmasennuksen ehkäsy keino.Kun on oikein pimeää, märkää, niin sillon täytyy polskutella .Jatkaa sitä järvi uimista .Tuntee veden hyväilyn ja sen raikkauden josta saa niitä hyvänolon hormooneita.Saunassa rupattelemme välillä löylyä ja venytyksiä.Ihania kavereita tullut paljon. Heti kyselee missäs olit kun ei näkynnä.Teen kyllä samalla uinti harjoituksetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 18:30

Kiitos vaan.. Terveisiä Katkan uimahallista,missä tuli tänään vietettyä aikaa...Kuntosalilla vierähti noin 2 tuntia..osa ajasta meni kyllä seurusteluksi,kun sattui niin paljon ystäviä olemaan...eli yhdistetty kunto-surustelureissu..
Senjäkeen vielä uiminen ja saunominen.. Höyrysaunaa ei meillä ole Kotkassa..
Uimahallireissu kesti 4 tuntia..,,oli niin ihana rento olo,kun tuli kotia.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 18:31

Kiitos. Siellä on ollut sitten tuttuja. Joskus Hämeenlinnassa kävimme joka arkiaamu uimassa ennen töitä.Piristi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 21:34

No kiitoksia vaan. Itse en ole pitkään aikaan käynyt uimahallissa, taitaapa paikkakuntamme hallipuoli olla juuri nyt remontissakin jos oikein muistan, mutta kylpyläpuoli toimii normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 22:20

Että sillä lailla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 10:12

Kiitos.En ole uimahallissa käynyt aikoihin.Mutta kylpylässä joskus syksyllä tuli käytyä,mukavaa ja virkistävää se välillä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 16:17

Viimeksi olen käynyt Gabriellan "uimahallissa", mutta kohta taas ihan normaalissa altaassa. Virkistävää se toki on silloin jos altaassa mahtuu myös uimaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:41

Uinti on kiva harrastus.