miten saa korjattua särkybeen sydämen menetettyään rakkaimpansa,kun hän vaan ilmoittaa,että haluaa ollakin yksin??

oliko minussa niin paljon vikoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 08:07

hänessä varmaankin niitä vikoja oli, kun yksin haluaa olla.
särkynyt sydän paranee ajan myötä, eheäksi ei ehkä koskaan.
vanha sanonta aika parantaa haavat, saattaa kuulosta teennäiseltä kun on oikein paha olla ja ikävä toista,
ajattele että se ihminen ei ollutkaan sitten sinun arvoisesi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 08:27

Annat olla yksin, mutta esim. tekstiviestein, soitoin tai sähköpostilla kerrot että välität. Ja kerro hänelle, että sinulle saa soittaa ihan milloin vaan siltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 08:30

Kyllä se on aika joka ne haavat parantaa. Kokemuksesta voin sanoa, että voi viedä vuosiakin...riippuu tapauksesta. Näin hoitajana voisin neuvoa, ajattele asiaa välillä ammatillisesti. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Sydämesi eheytyy pieni pala kerrallaan. On aika itkun, on oma aikansa surulle, luopumiselle, vihallekin ja kaiken sen tunnemyrskyn käytyäsi alkaa toipuminen. Alat kiinnostua uudesta ja elämä voittaa. Vika ei ollut sinussa. Joka noin vain ilmoittaa asian ei ollut oikea henkilö elämään kanssasi. Sellainen joutaa mennäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 08:45

noh - itku ja aika auttaa aina. toisen päätöksiin on vaikea vaikuttaa. kieriskele pari iltaa itsesäälissä ja syö suklaata, kato romanttisia leffoja. kyllä se siitä. avaat silmäsi kun tuolla kuljet - elämässä on yllättävän paljon muutakin kuin ex.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 09:04

Eihän ketään väkipakolla voi pitää, suhteen pitäisi perustua vapaaehtoisuuteen. Palisanteri, ei ihmisessä joka haluaa olla yksin, ole mitään sen enempiä vikoja välttämättä kuin ihmisessä joka haluaa olla kaksin. Ja Sofietta, ei sinussakaan varmaan sen enempää "vikoja" ole kuin muissakaan ihmisissä. Ne "viat" voi olla jonkun toisen mielestä ihania juttuja, voit huomata sen kun tapaat uuden ihmisen. Hemmottele itseäsi ja parantele ajan kanssa särkynyttä sydäntäsi. Tsemppiä!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 09:33

Niinkuin sanotaan aika haavat parantaa...Kyllähän rakkaan menetys on sydäntä särkevää mikä tuottaa tuskaa....Nyt en osaa sanoa muuta kuin... ihanaa kun tulit Napuun mukaan...täällä aina mieli piristyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 10:16

Kahdenvälisiä asioita... ei ketään voi pakottaa mihinkään. Kehnoja valintoja sattuu....ihminen on erehtyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 10:16

surullista, et olet joutunut jäämään yksin ja rakkaasi teki sinulle noin, et ole huono , etkä tuollaista ainakaan ansainnut , mut voihan olla , jot koht routapossun kotiin ajaa .. toivottavasti löydät jotain kivaa ja piristävää touhua , joten hänet siten unohdat .. helppoahan se ei ole .. ei laisinkaan.. jaksamisia ja voimia ...täs ISO virtuaali hali .. ja onnen potku , jotta jaksais surussasi.. ja pien hymy :) josko nyt jaksaisit paremmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 12:20

Kaikella on aikansa
On aika rikkoa
on aika korjata
on aika itkeä
on aika nauraa jne...
Elämä on iloineen ja tuskineenkin upeaa...!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2010 - 13:20

Aika parantaa haavat. Vaikka tuo sanonta on ikivanha, niin pätee aina vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 17:31

Aika parantaa haavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 18:33

Tällaisia asioita ei voi yleistää, mutta aikani asioita mietittyäni aloin olemaan sitä mieltä, että taisin saada "lottovoiton".
Parisuhde hiipuu usein varsin salakavalasti, eikä sitä aina huomaa, kuinka onneton sitä on itsekin ollut. Henkilökohtaisesti en suostuisi ikimaailmassa palaamaan entiseen. Jokainen päivä on kuin sunnuntai, joulu ja juhannus yhteensä ja sitä on jatkunut monia vuosia, vaikka aluksi luulin, että nyt koitti maailmanloppu. Tähän voisi heittää BB:n fraasin "Asenne ratkaisee"!

(Toivottavasti tämä ei sentään osu ex:n silmiin) =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 19:25

Olet liian hyvä hänelle. Uskon, että sulle on olemassa oma vastakappale, joka kävelee sua vastaan, kun vähiten sitä odotat.
Pidä huolta itsestäsi, et sinä ole tehnyt mitään väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 21:46

Voi olla, että kokemuksesi ja tunteesi pysyvät muistoissasi ikuisesti, mutta uusia rikkaita tilanteita tulee vielä, ei elämä siihen lopu. Elämä antaa ja ottaa, on vain kuljettava virran mukana. Jonain päivänä saatat huomata, että ehkä näin olikin parempi, mutta nyt voit vain nauttia kaikesta siitä hyvästä mitä sinulla on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 17:32

Pilven takana paistaa aina aurinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:44

Hankkimalla uusi ja parempi.