Pitääkö suomalaisen käydä saunassa kaikkina T-alkuisina päivinä?? Tiistaina, torstaina ja tänään!

Avainsanat: sauna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 08:02

energiapolarin mukaan : Älä sauno joka päivä !
www.energiapolar.fi/Suomeksi...ominen.iw3

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 06:56

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 08:25

No ei. Iho kuivuu, energiaa kuluu saunan lämmittämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 08:42

Kukin taitaa saunoa tyylillään, alkukirjaimesta piittaamatta. Mie saunon silloin kun tuntuu siltä tai olen kovasti viluissani. Yleensä keskiviikkoisin ja lauantaisin ja töistä riippuen vaikka joka ilta, mutta en ota paljonkaan löylyä. Olo on lähinnä tukala liian kuumassa ja varsinkin kuumassa ja kuivassa löylyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 10:20

Tietääkseni ei ole saunapakkoa vielä keksitty. Perustuslakia on kyllä muutettu mutta tuskin sieltäkään löytyy!
Reumaattisille ihmisille ei sauna sovi, lisää kipuja. Eivät ehkä tiedä asiasta ja kärsivät turhan päiten kivuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 10:21

no minun saunapäivä on just tänään .. huomenna reissuun porvooseen ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 11:49

Suomalaisen pitää käydä saunassa silloin kun siihen on mahdollisuus ja siltä tuntuu.

Moni suomalainen joutuu käymään nk. rituaalisaunassa, eli tiettyihin kokouksiin/tapaamisiin liittyvään saunomiseen, välillä pistää miettimään sen tarpeellisuutta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 13:47

Päinvastoin, käyn useimmiten saunassa k-, p-, l-, s- alkusina päivinä ja sit viel joskus harvemmin jp-alkusina päivinä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 14:08

Turhaa touhua. Puhdas ja siisti voi olla ilman yletöntä "grillausta". Nuo yhteissaunat ja sen sellaiset palaverin tapaiset. Hölynpölyä. No jokainen saa tietenkin pitää kokousta vaikka istumalla muurahaispesässä.Ai, siinähän olisi extreemiä, kun suunnitellaan seuraavaa yhteistä kokoontumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 19:15

Ei pidä..minä käyn sunassa usein myös sunnuntaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 21:52

No ei nyt kannata turhan tarkka olla noista kirjaimista. Tunnun mukaan sitä on ennenkin saunottu. Saksalaiset kyllä tahtoisi tarkat ohjeet mutta suomalainen ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 18:43

Today??? Joo, tietty. Onneksi meitä rikkureita löytyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 16:27

Käyn K-kirjaimella alkavalla "päivällä".
Kerran kuukaudessa...