Mistä mä löydän kaikenmaailman remonttireiskoja remonttia varten?

Jossain mainostettiin joskus tietokantaa, johon heitä oli koottu, mutta missä se on?

Lisätty: 03.02.2010 - 20:50

Etsimme perinnerakentamisen ammattilaisia ja paikka on Savo.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2010 - 02:48

Katsele millaisia kuluneen näköisiä pakuja raitilla kulkee ennen aamuseitsemää ja ota numero ylös, jos sellainen autossa on.
Katso että kuskilla on haalarit päällä, muuten voit unohtaa.
Voit myös kysyä remonttitarvikkeita myyvistä liikkeistä, kuka eniten ostaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2010 - 20:16

suomiexpressissä näkyi tänään olevan1 virolainen remottireiska

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 20:19

no ei koko maan reiskoja varmaan ole koottu mihinkään listaan, eikä sitä remonttireiskaa varmaan kovin kaukaa kannata edes lähteä kyselemään

eli missä sitten satutkin asumaan, niin googlellakin sen seutukunnan RR:ä löytyy
(siinä vaan on hyvä muistaa että niitä yrittäjiäkin on montaa sorttia, suosituksia olisi hyvä olla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 20:25

Kyllä se niin on, että huippu reieskoilla on paljon töitä (on vaikea saada).
Kannattaa hyvissä ajoin kavereilta kysellä, josko siellä paikkakunnalla olisi saatavilla.
Kokemuksesta tiedän, jos paljon tyrkyttää itseään on epäonnistuminen aika lähellä.
Ylihalpoja tarjouksia pitää välttää.
Malttia, malttia!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 10:28

Googlella löytyy vaikka mitä. Tai sitten paikallisesta puhelinluettelosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 16:36

Kysele alueen "kotitalkkareita", heistä voi olla apua ainakin jossain asiassa.