Onko olemassa paskaduuneja ?

Lisätty: 07.02.2010 - 15:06

Älkääpä nyt takertuko pieniin kirjoitusvirheisiin rakkaat Napsulaiset.
Pikkuvirheet ei menoa haittaa eikä kiellä vastaamasta eikä tee ihmisestä yhtään juntimpaa !

Avainsanat: työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 14:25

Jokainen homma on paskahomma sille joka jotain hommaa sellaina pitää jotenka onhan niitä paskaduuneja. Nykyisin ei vain ole varaa kieltäytyä paskaduuneistakaan tai jää hyvin pian lopun elämänsä ajaksi työttömäksi.

Kysyjän kommentti

=)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 22:13

On joo vaikka paskakuski.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2010 - 22:21

On niitä. En haluaisi olla jäteauton kuljettaja, kun joutuvat kesähelteellä niitä haisevia roskiksia tyhjentämään. Enkä tiedä onko kaatopaikan vartijankaan työ paljon paskaduunista poikkeavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 22:40

Paskakaivon valmistaja

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.02.2010 - 22:52

Lantalan luonti on sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 22:57

Pääministerin pätkätyöpaikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 23:06

eikös se ihan kivakin työ, joskus tunnu aika p.... kalle , ainakin itse olen ollut sitä mieltä, mut se tunne on eninmäkseen ollut kyl hetkellistä onneksi .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 23:55

niitä löytyy vaikka kuinka paljon,
eikä ne kaikki suinkaan liity konkreetiseen paskaan,
esimerkiksi sellainen onneton välipomo joka joutuu jakelemaan irtisanomisia (vaikka on itse erimieltä niiden tarpeellisuudesta) tuskin kehuu hommaansa muuksi kuin juuri paskaduuniksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 00:41

Joskus liittyvät tosi konkreettisesti esim.turvamiehet erilaisissa laitoksissa(risteilyalukset tms.),kun putka on siivottava jonkun("potilaan"=matkustajan) paskaduunin jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 01:19

Matalapalkkainen henkisesti ja/tai fyyseisti raskas työ on musta paskaduunia, vaikka sellasen sanan käyttäminen ainakin sitä työtä tekevän kuullen ei todellakaan ole asiallista. Kaikenlaiset liukuhihnahommat ja esimerkiksi siivoojan työ on paskaduunia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 03:25

On.
Festareilla kun olin kesällä talkooduunissa niin todellista paskaduunia teki ne jotka tyhjensivät bajamajoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 08:34

Nuoriso puhuu niistä, haluavat valita työnsä heti alusta alkaen eli välittömästi huipulle!
Roskakuski on kai sitä noin kirjaimellisesti ajateltuna.
On ikävää kategorisoida töitä sillä miltä ympäristöt näyttäisivät jos ei koskaan siivottaisi tai puhdistettaisi katuja.

Lisätty: 02.02.2010 - 12:49

Ura ja työllisyys-osiossa aika ihmeellisiö aloituksia... huomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 10:32

Olen ollut nuorena sahalla hakkuhuoneen hoitajana ja se oli paska duuni,kamala meteli ja valtaisa määrä purua ja heiluva seula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 10:41

Kyllä niitä on.vaikka roskakuski tai jätteiden käsittelijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 12:32

paskaduuni on sellainen jossa ei yksinkertaisesti viihdy. mutta paskakuskinakin voi olla kivaa jos pitää autolla ajelusta, joka päivä eri asiakkaiden naamoja, kiva työporukka.
kaikki on suhteellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 16:17

Duuni kuin duuni on ok mutta on olemassa paskaliksoja joilla ei oikein elä.Pahin duuni oli joskus hiekkapuhaltajana laivan tosi ahtaissa ja kuumissa lohkoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2010 - 22:43

Voi olla paskaduuni jos on epmielyttvä töpaikka ja työkaverit...ja pakko vaan mennä töihin..kun pitää saada elämiseen rahaa...voi olla että,kun on oikein pakaduuni joutuu rairaslomalle.kun ei jaksa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 08:19

Kesällä pyöräillessäni näin kun bajamajoja tyhjennettiin ja siinä kyllä tuli mieleen, että mahtaa olla aika paskaduuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 21:08

Kaikki voi olla paska duunia jos asennoituu niin.Ennen ei tuollaisia puhuttu .Puhuttiin että työ tekijänsä valkkaa.Onhan se aika kinkkinen tilanne jos ei työstänsä pidä .Suorastaan inhoo koko hommaa.Ei kyllä kehitykkään ,mutta eiköhän työkin kärsi.Eli kaikki kärsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2010 - 23:11

Lannanluonti vielä menettelee, mutta laivasiivoajana voisi olla aika paskaduuni. Siellä toisten oksennuksia siivota...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2010 - 19:15

"Ura ja työllisyys-osiossa aika ihmeellisiö"
Juntit vois jättää vastaamatta edes kerran jos ei osaa edes kirjoittaa.