Arvatkaa, mistä päättelin, että Egypti voitti Ghanan jalkapallomatsissa ?

Lisätty: 01.02.2010 - 09:09

Täälläpäin ei ehkä kaikilla ole kotonaan televisota, tai sitten muuten vaan kokoontuvat kuppiloihin sitä tuijottamaan, ja varsinkin silloin kun on joku futismatsi. Kaikki maalit voi laskea pelkän kuulon perusteella, a voittaako vai häviääkö Egypti selviää sitten jossain vaiheessa: joko suuri hiljaisuus tai ääretön remakka, autot tööttäävät rinkiä pitkin katuja, porukkaa niin paljon kun autoon mahtuua, ja kaikki pitävät niin kovaa meteliä kuin pystyvät..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 09:19

Onneksi olkoon ,vaan sinne egyptiin ja koeta kestää kaikki juhlinta !!!!!!!!!!

Kysyjän kommentti

Ei haittaa yhtään, vaikka kova meteli aina onkin. Ovat iloisia kuin lapset ja jaksavat riemuita lasten tavoin !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 21:57

siellä on varmaankin kova meteli kaduilla .. muista kerrankin ku oltiin malorcal ja piti mennä jotain kaupasta ostaan, eipäs mummu meil mitään myynyt , istui kuin tatti tuolillaan ja vahtas härkätaistelui .. jot siit kaupast sit lähdimme tyhjin käsin.. hiukka hymyillen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 21:58

Ottelu pelattiin Egyptissä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 22:16

Marjeillessa ainakin oli melko meteli kaupungilla ja renkaat savusi että haju tuli hotellihuoneeseen asti. Melkoista juhlaa tuntu olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2010 - 22:18

Olisiko ollut "toinen uusivuosi" taivaalla kenties.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2010 - 22:22

Luultavasti kauheasta metelistä ja riemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 22:23

Teksti TV ssä tulos: www.yle.fi/tekstitv/html/P269_01.html
Autoilin joskus Napolissa ja väki tuli kaduille homma meni yleiseksi hulinaksi. Italia oli voittanut jalkapallon MM-kisoissa ottelunsa. Forsa Italia luki lipuissa kun lipunkantajat seisoivat 1000 kuutioisten tarakalla ja kuski lasetti takapyörällä.
Täysin hulluja oli kaikki, hyvä että hengissä päästiin Roomaan johtavalle tielle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 22:48

Siitä, että Egypti teki maaleja enemmän kuin Ghana:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 23:00

Siellä se meteli varmaan..ilmaisi sen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 23:10

Kotiin jääneessä kännykässäsi oli sata vastamatonta puhelua ja saman verran tekstiviestejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 11:51

Metelistä tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 15:17

Uutisissa mainitsivat?
Takavuosina olin Pariisin jossain kaupunginosassa,oli MM-ottelun aika ja Ranska loppupelissä+joku muu.Parvekkeella seurailin matsin aikana haudanhiljaista kaupunkia,missähän jengi oli?
Ottelu EI päättynyt Ranskan voittoon ;-(,mutta hälytysajoneuvot liikenteessä ympäriinsa,kun patongit saivat sydäreitä.Haudanvakava aihe etelässä,jopa elämää suurempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 15:31

Kolme veikkausta...
1. vedonlyönti kertoimet olivat Egyptin puolella, Egyptin kerroin 1,55 Ghanan 3,90
2. Egyptin realistiset tavoitteet näkyvät joukkueen kahdentoista ottelun voittoputkena?
3. Ghanan joukkue ei vain yksinkertaisesti miellytä sinua? ;)