Saako Kojo seuraajan (0 pistettä Euroviisuissa)?

Kappale on sopiva johonkin muuhun tilaisuuteen kuin euroviisuihin... Mutta eihän aina raaski voittaa.

Lisätty: 08.02.2010 - 12:35

Nina Lassander olisi voinut sijoittua ainakin kymmenen parhaan joukkoon. Kansainvälistä meininkiä! Ja upea ääntäminen!

Avainsanat: kuunkuiskaajat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 17:21

.. paljain varpain katselin maamoni karjoja... pimpeli, pimpeli pom... vai miten se meni...
hauska renkutus, muttei kansainväliseen käyttöön, minun mielestäni siis.

Kysyjän kommentti

Juuri näin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 21:52

Ooon ihan samaa mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 22:30

Kuulosti reippaalta romaanimeiningiltä, eipä ne muut sen parempia olleet.
Marco Bjurström totesi ainakin eläkeläisistä varsin osuvasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 22:57

Minusta oli kyllä paras kappale minkä esitti kuunkuiskaajat....ja lähtevät edustamaan Suomea Euroviisuihin..reipas romaanityylinen musiiki ja esitys..
Onneksi ei pääset (ELÄKELÄISPAPAT)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.01.2010 - 23:21

Edelleenkin on katsomatta finaali, joten nou komments.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2010 - 23:42

Näyttäisi saavan tuolla esityksellä. Suomalaiset menee taas jälkijunassa viisuihin. Nuo kansanmusiikkityylit olivat muodissa vähän aikaisemmin euroviisuissa. En uskokaan, että siellä muilla on sellaisia esityksiä tänä vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 00:20

Kauhean huonoja nuo kaikki kappaleet. Huom! minun mielipiteeni. Ei kelvollisia kekään. Pitää miettiä sekä kappaletta että savelmää. Yhdistäminen ei meiltä onnistu. Maria Lundin kappale oli tällaista Baseballs meininkiä, luulen että se olisi ottanut parhaan tuulen alleen. Heli Kajo olisi ollut persoonallisella kappaleella ja kohtuullisella esityksellä aika hyvä. Amadeus Lundberg olis laulajana ollut kopio Rydpakista, ei hyvä, se aika meni jo. Meillä on paljon hyviä musiikintekijöitä, miksei niitä saada valjastettua tähän kisaan. Ja se musanenä, jonka pitäisi haistaa tuulet mikä tulee menestymään. Muutama uusi persoonallinen tyyppi mukaan. Jos minulla olisi kristallipallo en olisi tässä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 00:32

nyt on palattu alkulähteille. kyllå tåmä venäläinen menangologia puree..minä soitan harmonikkaa.. muistelkaapa vaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 09:56

Edelleenkin sitä mieltä,että paras voitti....kyllä se pisteitää saa varmasti enemmän kuin Kojon rääkynä...Tässä sentään oli sävel ja osaavat laulajat,kun Kojo huusi ja jauho samaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:05

Kuunkauiskaajat on vähän kuin Lordi että siitä joko tykkää paljon tai sitten ei yhtään.Mielestäni paras voitti eilen mutta sitähän emme vielä tiedä, millaisia viisuja kilpailijamaat esittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 15:26

kaukana kojosta.

JA mikä olis ollut parempi?...

Taso oli tänä vuonna todella amatöörimaäinen,
ja ne teini popparit finaalissa , hmm miten sen sanois,
no onneksi ei pärjänneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 00:00

Ei saa Kojo seuraajaa, sanon minä. Onhan tuo tämän vuoden edustaja ihan eri maata. Omasta mielestäni kappale oli kilpailun toiseksi paras. Itse olisin valinnut Suomea edustamaan Amadeuksen. Oli juuri sellainen reipas slaavilainen meno, kun menestyvissä kappaleissa usein, erittäin tarttuvakin kappale oli. Ei kuitenkaan huono tuo Kuunkuiskaajatkaan, joskaan ei minusta ihan yhtä hyvä...