Possunliha korvaa Viagran...

Argentiinan presidentti suosittelee sianlihaa vaihtoehdoksi Viagra-potenssilääkkeelle.

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...01/1045192

Avainsanat: pelitkuntoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 21:15

Ai siintäkö se johtuukin kun syön sianlihaa lähes päivittäin. Ihmettelinkin kun en viitsinyt pitää verkkareita. Aina sitä jotain oppii.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 13:52

Onhan se sianlihaa halvempaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 14:12

Sitten syömään sianlihaa,siitä saa ruoan samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 14:42

Miten sika-nautaa voisi grillata?
Olisiko myynnissä sika-sonni jauhelihaa? Pelkkään sianlihaan en usko, vaikka Wagner aika karju onkin. www.hs.fi/viivijawagner/kate...5230261108

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 15:15

riskinsä kaikella lääkityksellä,

sikaa syömällä saattaa mennä saparo kippuralle!
(lääketeollisuuden maksama tutkimus)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 19:14

En usko tommosia juttuja...Jouluna meilläkin syötiin sikaa,eli kinkkua...enkä huomannut mitään eroa ....sellaseen aikaan,kun ei syödä sikaa.