Tällaisesta asista oli hiljattain keskustelua. Kenelle haluat lahjoittaa?

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...os=hl-ko-1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 13:34

Puhelinkeräyksiin en osallistu koska liian suuri osuus lahjoitetuista summista päätyy muiden kuin todella apua tarvitsevien taskuihin. Kun sotilaspoika ilmestyy ovelleni sotaveteraanikeräyksen kanssa, heltiää kukkaronnyörit oitis. SPR:n kirpparille lahjoitan ylimääräistä tavaraa aika usein.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 18:02

En oo lahjoittanut ko solttupoikien keräykseen sotaveteraaneille. Ovelta ovelle menolla. Rimpuutellu en oo mihikää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 18:06

Lettupino haluaisi lahjoittaa auton hyvään käyttöön

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2010 - 18:49

Olen aina sanonut ettei mikään mene lyhentämättömänä perille. Minulta riittää roponen silloin tällöin kerääjän kolehtiin. Lahjoitan sitten loppusuoran häämöttäessä mitä lahjoitettavissa on lastenlapsilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 19:03

En anna keräyksiin,kun ei todellakaan tiedä minkäveran menee perille.
Annan mielummin omaille jälkipolville..kun ovat avun tarpeessa.niin kaikki menee perille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 19:06

Minä en kilauttele lahjotustarkotuksessa mihinkään enkä kenellekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 19:39

En mitään kuten siinä bioska mainoksessa. Kaikki häviää ja maatuu.
Jälkikasvua ei ole ja politikot saavat päättää montako leikkuupuimuria lähettävät kehitysapuna ruostumaan viidakoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 20:10

Lahjoittelen pelkästään lions-klubin keräyksiin,eivät laita omiin taskuihinsa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2010 - 21:24

Puhelinkeräyksiin en ole koskaan osallistunut, enkä osallistu, ja muutkaan kerääjät eivät saa minulta mitään.