Kuinka usein iskee makean nälkä entä suolaisen? Onko pakko heti sitä saada tai lähteä kauppaan ostamaan?

Avainsanat: iskeekö makean ja suolaisen nälkä usein

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 02:08

Suolaisen nälkään syön pari viipaletta juustoa ja makean nälkään juon lasin mehua tai kaakaota. Sillä se menee ohi eikä tarvitse ruveta syöpöttelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 11:34

Minulla on nyt kamala himo hapankaaliin,syön sitä suoraan rasiasta.Makean himon iskettyä on,joskus pitänyt lähteä vielä illalla kauppaan,mutta,jos kauppaan ei mennä otan pakkasesta mansikoita ja syön niitä,tai paistan kääretortun.Suolasen nälkään löytyy jääkaapista vaikka silliä tai kinkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:58

Kerran pari kuukaudessa iskee makean nälkä ja jos vaan silloin saatavilla jotain namia, niin kyllä maistuu. varta vasten en viitsi kauppaan karkin ostoon lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2010 - 12:59

Makean nälän voi tyydyttää vaikka sokeripalasella. Suolasen nälän suolalla. . Ei niiden takia tarvitse erikseen kauppaan lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 13:28

Suolainen on joskus hyvä varsinkin kahvin kanssa.Kioski on n. 100. metrin päässä joten sen suhteen kanssa ei ole ongelmaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 14:09

kyl on niin käynyt, jotta ja kun tuo pehmis himo iskee , niin on lähdettävä nesteelle ...ei mikään muu auta sihen mielitekoon...mut nyt taas olen pehmissyönti lakossa , vain yhden kerran tänävuon sen rikoin.. ja sorruin taas nautiskeleen pehmist .. no sekin oli tietty isännän vika, ko hää laitoi cittaris plottoo niin sinä aikan oli kiusaus liian suuri ja pehmis kioski siin vieres.. joot ...ohitse ei millään voinut tallustaa.. ni sit... maiskis :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 15:12

Makean nälkä ehkä pari kertaa vuodessa,
suolaisen jotakuinkin kerran kuukaudessa.
Ei tarvitse lähteä sen takia kauppaan, sillä omasta takaa löytyy aina niin naksuja kuin raksujakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 18:25

Joskus tulee se tunne, että haluis jotain, mut ko ei tiiä mitä. Se voi olla suolasta tai makeaa, mut ei löydä sitä. Käypä sitten kaupassa tai ei. Erilaisia yhdistelmiä yleensä kotoa löytyvistä ruoka-aineista. Kuuluu varmaan tähän ikään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2010 - 18:31

Makeanhimoa ei tulekaan, mutta suolaista on kaapissa varalla. Kauppaan ei siis tarvitse sen takia lähteä jos suolaisennälkä iskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 19:12

Kyllä aina välillä tulee makeanhimo..aina makeeta kotona..Ja suolaisenhimo myös yllättää joskus iltaisin,mutta aina kotona jotkin siihenkin himoon..Ei tarvitse himojen takia lähteä kauppaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 19:18

Nyt kun oon ollu kuukauden verran röökilakossa , on ollu hillitön makeanhimo alvariinsa ei niinkään suolaisen.Ei oo pakko kuitenkaan heti lähtee kauppaan sitä varten.