Oletteko tutvautuneet Hepson palveluun. Minä en mutta eilen taas?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2010 - 19:27

siinäpäs kuluisi euro poikineen, jos sieltä apua pitäisi pyytää.

mutta jos apua tosiaan tarvitsee eikä muuta ole saatavilla ja kone on mykkyrällä,
niin hyvähän on olemassa tuollainenkin palvelu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2010 - 07:08

en ole joutunut tuota tukea hakemaan.. min ku en näist koneist ymmärrä mittää , niin nuo toiset kaik minul valmiix laittavat, jot mä vaan napsuttelen, kopioin ja skannaan , jos tarvetta on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 07:18

En ole turvautunut hepsan keikkoihin, ne vie vaan rahat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 08:58

kovasti muutamat tuota Helpsonia yrittivät täälläkin mainostaa,
mutta en kyllä niillä taksoilla langennut edes kokeilemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.01.2010 - 10:23

Kyllä olen käyttänyt Helpsonin palveluja. Hyvin ovat pojat neuvoneet ja asiat hoituneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:27

En ainakaan vielä. Olen käyttänyt aina lähihelppejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:37

En ole käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:38

En turvaudu sellaiseen palveluun mikä maksaa kamalasti ja helpson on juuri sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2010 - 11:01

Ei ole tarvinnut turvautua. Minulla on ihan Timo-niminen yksityispalvelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 18:19

En ole turvautunut. Tarttee vaan tehdä hommat oman käden kautta. (tää ei ollut itsemurhaviesti)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 19:21

En todellakaaan ole turvautunnu..Ei ole ollut tarvetta..