Naurua illaksi.

www.hs.fi/viivijawagner/
Mistä ihmeestä tämä Viivin ja Wagnerin tekijä saa noita
ideoita, en nyt muista hänen nimeään, mutta tiedän kyllä.

Lisätty: 27.01.2010 - 20:51

Maaritille kyllä olet oikeassa, Viivi tuossa sarjiksessa nyt oli
tosi viisas, mitenkäs tuossa sen Wagnerille selostaisi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 22:20

Viivit ja Wagnerit on kyllä hyviä, aina saa nauraa koska ne tuntuu juuri kuin meidän parisuhteelta (vitsimielellä tietysti)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 20:44

Täällä tuo valtalehti näitä Viivin ja Wagnerin juttuja laittaa joka päivä, juba on taiteilijan nimimerkki, en jaksa nyt Googlettaa hänestä enempää, nyt tuo sinun juttusi ei naurattanut kun olen tuo Wagneri, yleensä kyllä kun saan olla se Viivi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 20:46

todellisesta elämästä

se joku muuten on :

Jussi "Juba" Tuomola

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 22:31

Pidän viivistä ja wagnerista,joka aamu luen sarjakuvat etelä-saimaasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.01.2010 - 10:19

Ei Wagnerilta ainakaan ideoita puutu, se on sitten eri asia miten Viivi niihin suhtautuu.
Mainio sarja kieltämättä. Olisi hauskaa jos heistä tehtäisiin ihan oikeat hahmot vaikka piirrettyjen merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:30

Joo noi on hyviä sarja kuvia nauran usein niille toisi paljon. Minulla on myös yöpaita jossa lukee näin= VIIVI KYSYY WAGNERILTA (ET RAKASTATKO MINUA VIELÄ SILLOIN KUN OLEN VANHA? NO WAGNER VASTAA (EHKÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:36

Joka päivä jaksaa V&W naurattaa, luen sen kahdesta sanomalehdestä päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 21:28

No hihhih