Mitenkä on ilimat Pohjois-Suomessa mites siellä puhaltelee...

...tuulet, lueskelin äsken noita sääasioita, jopa 30 m /sekunnissa tuulet
ja lumimyräkät on.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2010 - 15:42

Säätietoja taka-Lapista:
Melkoinen lumimyrsky raivosi puolitoista vuorokautta, tänään on tyynehköä; pakkasta -18 astetta.
Kello 13 iltapäivällä aurinko paistoi matalalla etelässä ja pohjoisen taivaalla näkyi samaan aikaan täysin valkea kuu. Sitä olisi melkein voinut luulla pieneksi pyöreäksi poutapilveksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 20:49

On kuule nyt täällä lounaassakin komeat tuulet, ja kylmää, jos olis koira niin pytylle saisi asiansa päästää minä en lenkille lähtisi, onneksi on noita sisäkissoja vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 22:13

Kyllä on meilläpäinkin kylmää..kun on aika kova tuuli ja pakkasta -19,5..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 22:28

Kyllä meilläkin alkaa tuulla ja silloinhan se kylmää onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 22:34

Tuorein säähavainto: 27.1.2010 22:20 Suomen aikaa LPR lentoasema
Lämpötila -23,2 °C; kosteus 83 %; kastepiste -25,3 °C; kaakkoistuulta 4 m/s; puuska 6 m/s; paine 1015,6 hPa; pilvisyys: melkein selkeää (1/8); näkyvyys 7 km.
Konnulla vähän viileempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:01

Kovasti tuuli Kokkolassa eilen. Käytiin "poikien" (rotikat) kans lenkillä pellolla, niin kyllä oli melkonen tuiverrus. Pojat tykkäs tästä kelistä ja aivan innossaan hyppelivät ja pomppivat, että tuli hyvälle tuulelle niitä kahtoessa. By the way - vaatetus oli asiallinen, kypärälakki päässä, niin että vain vähän silmiä näky. Tuli terroristifliilis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.01.2010 - 10:16

Illalla pakkanen paukkui vielä - 24:ssä ja hieman tuuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:33

Puhaltelee Keski-Suomessakin ja pakkasta rapiat 20.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:35

Kyllä täällä etelärannikollakin on hyistä, Lapista en tiedä. Lapissahan ei ole edes puita joten puhuri pääsee esteettömästi puhaltamaan läpi kairojen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:49

Kanta-Häme 20- kova viima päälle , Koettelee huoneitten lämpötiloja.Aivan erinlaista kun tyyni 25- pakkanen.Aamulla varpushaukka nappasi vierestäni syömässäolleen tintin.Eikä hellittänyt vaikka pauhasin sille .Nousi lentoon vei tiipin mennessään.