Hoituuko maksunne automaatisesti?

Saatte olla kuolleena kunnes ikkunan vaihtajat tulee sisään raamit kaulassa.
Rikosylikomisario Juha Rautaheimo kertoo Ilta-Sanomille, että esimerkiksi naisen laskut hoituivat automaattisesti.
www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....01/1042742

Avainsanat: ruumislöytö - kukaan ei kaivannut 2 5 vuoteen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 17:28

Olipa surullinen uutinen

Kysyjän kommentti

On se hyvä kun eläke juoksee ja markkinavoimat saavat sen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.01.2010 - 10:32

Ei hoidu, joten ainakin vuokranantaja herää ihmettelemään, miksei vuokrarahoja kuulu, jos minusta henki kaikkoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 10:34

oi kauhia...luulis jo et jonkin moinen hajukin siit huoneest ois lähtenyt....eipä naapurit paljoa kiinnitä huomiota naapuriin ...no eipä tämä nainen ainakaan meteliä aiheuttan, jot mitäs siitä sit huolta kantamaan vai mix ei välitä...ihmettelee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 10:55

Ei hoidu ja suoravelotuksesta on tullut monelle ihmiselle siinämielessä loukku,kun maksut hoituvat automaattisesti tililtä niin kukaan ei kaipaa.Tältä ihmiseltä on puuttunut välittävät omaiset ja ystävät.Kamala asia,en toivoisi itselleni samanlaista kohtaloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 11:24

Ei hoidu.... olisi mukava yllätys jos joku maksaisi laskuni automaattisesti puolestani!
Ei ole suoraveloitus käytössä, sitähän tässä tarkoitetaan. Haluan nähdä laskun ensin itse ja maksan sen sitten aina ajallaan. Nettipankin kautta on vaivatonta hoitaa pankkiasiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 12:09

Ei hoidu muut kuin mitkä olen itse soloon määritellyt.. Asumme ylimmässä kerroksessa ja pari vuotta sitten yläkäytävässä alkoi olla aikamoinen haju. Hajun tunnistin tulevaksi erään oven takaa ja yksi aamu soitin isännöitsijälle joka lupasi tarkastaan asian. Kun tulin töistä kotiin, oven kohdalla haju oli vaihtunut desinfiointiaineen hajuksi. Henkilö oli jäänyt lomalle ja lähdössä pitkälle ulkomaanmatkalle, joten kuikaan ei osannut kaivatakaan häntä. Lomamatka oli tyssännyt ilman rikosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 12:52

Ei hoidu sillä en luota automaattiseen laskunhoitoon (varsinkaan nettipankissa) niin täysin että uskaltaisin jättää velanmaksuni sen huomaan. Kokemuksieni perusteella se voi takkuilla ja pahasti (etenkin nettipankissa). Haluan tällä tavoin lisäksi varmistaa että minua ei löydetä vasta kun olen siinä mätänemisvaiheessa jolloin vain raatokärpäset suostuvat kajoamaan lihaani tuoksuen sikalan, peittelemättömän ulkokäymälän ja tukkoon menneen viemäriputkiston yhditelmältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 16:47

Kun ihminen on yksinäinen , kukaan ei kaipaa. Sukulaiset eivät ota yhteyttä. Tiedän tapauksen. Rouva lähti lomamatkalle kahdeksi viikoksi etelän matkalle. Herra jäi kotiin. Istui keinutuolissa ja toivotteli vaimolleen mukavaa lomaa.Rouva tuli kotiin lomalta ja mies istui samassa asennossa tai ei nyt ihan,keinutuolissaan kuolleena. Ruumiinavauksessa selvisi, että hän oli kuollut heti samana päivänä, kun rouva lähti lomalle. Ruumiin haju oli jo rappukäytävässä.Pariskunnalla oli ja on vieläkin lapsia. Kellään ei ollut mitään asiaa isälle tänä aikana.Jotenkin hyvin surullinen ja samalla hyvä lähtö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:02

Kyllä, melkein kaikki. Miten niitä täältä toisesta maanosasta muutenkaan pääsisi hoitelemaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 18:56

Vain laskut tulee automatically.... tai ainaskin niin miusta tuntuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 21:18

Pankin kanssa olen tehnyt suoraveloitus sopimuksen...laskuista mitkä tulevat säänöllisesti...ja mitä ei mene suoraveloitukseen..laitan heti netin kautta maksuun eräpäivänä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 23:27

Ei ole suoraveloitussopimusta vaan yleensä E-palveluna hoitelen sellaiset maksut joista ei tule paperilaskua.matkapuhelimet,laajakaisa sekä mokkula ym tulee samassa laskussa niin ei unohdu mitään ja näilläkin keleillä on kätevä hoitaa homma kotoakäsin ilman palvelumaksuja