Työaikalakia ja monta muuta lakia rikkova työpaikka?

Haussa kuskeja ajamaan 1 000 kilometriä päivässä
etela-savo.ura-arena.fi/tyon...cdbbfebbcf
jos ajat 1000 km 12 tunnissa kesikinopeutesi tulee olla 83,3333 km/h.
En ymmärrä miten laissa määrätyt tauot hoidetaan tuossa hommassa ajamatta huomattavaa ylinopeutta.

Lisätty: 27.01.2010 - 09:01

Olen 70-luvulla ajanut rengastestiä 8000 km Euroopassa. Kävimme Väimeren rannalla Tornion kautta. Reissu kesti 10 vrk ja oli kuski / auto, ilman palkkaa vielä. Näkihän siinä rahaton mies saksalaista Autobahnia ja Monten vuoristo pätkiä lomalla. Niin San Remossa oli 1 huili vrk, että ajoaikaa tuli 9 vrk.

Avainsanat: työnantajan laintuntemus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 13:00

kyllä se eduskunta on oikea rikollisten turvakoti,vie varmasti ykkössijan suomessa

Kysyjän kommentti

Siellä on kuskit talonpuolesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2010 - 08:28

Mahtaako olla tarkoitus ,että se ajetaan kahdella kuskilla niinkuin meitinkin firmassa..

Ainakin tuossa ilmoituksessa sanottiin,että kahdessa vuorossa he ajaisivat,joten silloin yksi ei aja tuota tuhatta kilometriä yksin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 08:44

Kuljetusliikkeet ovat varmaan se tyypillisin yrittäjämuoto joka rikkoo työaika-lakia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 11:13

rekkakuskit ovat tiukoilla työnantajiensa kanssa.Ei käy kateeksi heidän työnsä ja palkkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:24

Toi oliskin mielenkiintoinen homma.

Uutisessa tosiaan puhutaan työntekiJÖISTÄ ja kahdesta vuorosta. Ei kai kukaan satunnainen palkattu työntekijä jaksa/pysty ajamaan tuhatta kilometriä päivässä kuukauden ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 17:50

Höpö puheita tuollaiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 21:33

Ei yhdellä kuskilla voi tuollaisia määriä ajattaa..kyllä siinä pitää olla 2 kuskia..
Pitkissä tilausajoissakin mitä olen mennyt linja-autolla..on välillä tullut uusi kuski jatkamaan..