Onko mielestäsi yksityis sektorin lääkärikäynnit kallistuneet? Oletko saanut vasteen käynneillesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 19:28

Yksityistä hammmaslääkäriä käytän. Olen saanut terveys-lääkäriltä hyvät palvelut nykyään..Saanut kaikki mahdolliset tutkimukset..kun etsittiin mikä vaivaa...

Lisätty: 26.01.2010 - 19:29

Ja nyt tarkkailu-kokeet Kotkan keskussairaalassa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 17:25

jotenkin kyl tuntuu silt... ainakin noit hamppilekurin käynnit ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 17:31

En ole yksityisiä lääkäripalveluja käyttänyt.Olin kyllä kuvauksissa katsottiin luustoa.Oli kallista mielestäni.Käytän terveyskeskusta ja sieltä olen saanut hyvää palvelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 17:52

En muista milloin olen käynyt yksityisellä lääkärillä,on liian kallista minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 19:44

En ole ajatellut kun vakuutukseni kattaa lääkäripalvelut, labrakokeet ja lääkityksen. Mikäpä nykyisin halpenis. Pankkitoimihenkilökin sanoi että kyllä nykyinen euro tuntuu samalta kuin markka että eipä sitä paljon laskeskella tarvi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 20:06

tiedä nyt sitten hänest, eikä niin väliäkään niin kauan kuin firma maksaa (oon muuten tullut firmalle halvaksi tässä asiassa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 22:16

Ei ole tarvinnut käydä muuta kuin yksityisellä hammaslääkärillä.Kallista on,mutta täytyyhän hampaista pitää huolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 00:54

Kiinnostaa varmaan sua kauheasti, että ainoa yksityinen, jolla mä olen käynyt, on gynekologi. Kuulun nimittäin YTHS:n piiriin vielä. Olihan se tyyris, mutta palvelu sen mukaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 08:49

En käy niin usein että huomaisin hintoja eli edellinen hinta ei ole muistissa. Palvelu on ok ja arvauskeskukseen verrattuna maksan kyllä vaikka pitkittyneen flunssan asiallisesta hoidosta mieluummin kun menen "arvailtavaksi". Yhden sortin erikoislääkärillä käyn kerran vuodessa ns.vuositarkastuksessa.

Lisätty: 27.01.2010 - 11:25

Palvelu yksityisellä lääkäriasemalla on hintansa väärti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 10:19

Olen ollut vasta vuoden yksityisen lääkärin asiakkaana, joten en myöskään ossaa arvioida hintapolitiikkaa. Hoito on hyvää, nopeaa sekä myös kallista, mutta sen arvoista. Olen samaa mieltä Ahmat12 kanssa, että vaikka flunssan takia menen yksityiselle, että saan hyvää ja nopeaa palvelua. Olen myös kyllästynyt arvauskeskuksen toimintaan. Hamppilääkärillä on tullu käytyä jo iät ajat yksityisen hoivissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 19:17

Lääkäriasemalla käyn työnantajan kustannuksella. En ole käyttänyt palveluja usein, mutta silloin, kun oikeesti tartteis saikkua, eivät myönnä.

Selkää valittaneet nuoret miehet saavat saikkua helpommin kuin oikeesti sairaat. Selkäkipeet sällit ajelevat autolla kylällä pitkin päivää, milloin suomalainen tai venakko pitkäsääri kyydissä... Itelläni on ollut kerran noidannuoli ja silloinkin kuseminen tapahtui heittämällä pöksyt pois ja nojaamalla käden varassa Karjalan mäntyyn. Koski niin helvetikseen selkään, että otavia sai katella. Ihmettelen niitä sällejä, jotka ajavat manuaalivaihteisella pitkin kylää... Hyvä täytyy olla lääkityksen, ainaskin parempi ko miulla... Kukas se sanokaan täällä, et rahamies ei huutele ja panomies ei suutele.... Näin se menee...