Playa de Las Americas / Fanabe. Ravintoloista ja ruoasta: onko Fanabe Beach:ssä helppo löytää mukavia ruokapaikkoja- m

Lisätty: 26.01.2010 - 21:27

jatkan kun en osaa käyttää näitä lokeroita. Siis menemme Fanaben rinteeseen asumaan ja lasten kaa ei joka ilta jaksa ajaa bussilla Americakseen. Ois kiva jos joku tietää pari hyvää ravintolaa, muutakin kuin pizzaa?? Kiitos äsken sain jo pari vinkkiä

Avainsanat: playa de las americas espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 26.01.2010 - 16:09

Vaikka en ole käynykkään niin täällä vinkkejä;
www.napsu.fi/matkailu/kokemu...set/1114/2