Moi taas !

Kaverini nuorempi velipoika ei puhunut kenellekään vieraille 18 vuoteen. Sitten otettiin sen kanssa viinaa kun täytti 18 v. Rupes vähän puhumaan. Kysyin ? mikset ole puhunut aijemmin, niin sanoi ettei ole oikein ollut mitään sanomista. Vähän niin kuin mullakin kun olen ollut hiljaa jonkun aikaa täällä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 14:18

tervepaluuta vaan,
saitkos uusia maailmanmestaruuksia aikaiseksi 'loman' aikana ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 13:12

Alettiin jo huolestua hiljaisuuttasi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2010 - 13:23

Moi, moi. Olethan vielä kuvioissa. Tässä jo joku kaipaili eräs päivä ja ihmetteli missä olet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 13:51

Herätys näköjään onnistui!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 16:27

Sitä toi vähäpuheisuus on sitten niinkuin geeneissä, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 17:24

parempi myöhään, kuin ei milloinkaan , jot kiva nähdä taas piitkääst aikaa ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 18:46

Joskus tauko on paikallaan. Kiva että olet taas remmissä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 20:47

Hyvä kun tulit taas kuvioihin! Itse häippään joksikin aikaa muualle kun tapasin elämäni naisen.....Seiskasta voi sitten lukea kun alkaa hääkellot soida! Moi sitten!

Lähteet:
Intia kutsuu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2010 - 21:10

Kiva että olet taas maisemissa - jo sinua kaipailtiinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 21:10

Hyvää päivää Lettupino- ja tervetuloa takaisin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 22:22

Johan sinua kaivattiin..nyt alkoi taas napsu vilkastumaan...hyvä juttu..