Oletko herkempi lihomaan talvella kuin kesällä? Joulunaikaa ei oteta huomioon.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 11:34

suunnilleen samoilla eväillä menee kesät talvet ja kun kulutustakin löytyy yhtäläisesti, niin eipä siinä painokaan paljoa soutele ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 10:20

Kyllä olen talvella herkempi lihomaan koska tulee liikuttua vähemmän kuin kesällä ulkona.Kesällä ulkoilua on minulla enempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.01.2010 - 10:25

En usko, koska painoa ei ole tullut lisää, vaikka ulkoilu on jäänyt kokonaan näillä pakkasilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 10:56

Ei ole paino noussut kyllä se on viimeiset 10 vuotta pysynyt ihan
normaalina pituuteen nähden 175/76. Minua ei pakkaset haittaa
lenkkeilen joka päivä, sehän pelkästään vaatetuksesta kiinni, kyllä
tarkenee nykyisillä varusteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 11:30

En .Kyllähän se juttu on itsestä kiinni.Jos syön vapaasti mitä mieliteot ohjaa.Huolettomasti. Niin kyllä tulee heti yli kulutuksen.Ja se kerääntyy omenaksi vyötärölle ja rintoihin.Kohtuus se olla pitää tässäkin asiassa.Olen kyllä kova liikkuja.Omat heikkoutensa kaikilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 12:12

En sillä lenkkeilen ja kuntoilen lähes samalla tavoin näin talvella kuin kesälläkin ja painooni eivät näinollen vuodenajat vaikuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 14:50

en. kesällä llihon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 17:38

mä kyl lihon ihan millä vuoden ajal tahansa .. tunnustaa .. .. nolona .. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 20:36

talvella enempi, koska kylmällä ei tee mieli pihalle pikomaan, sisällä lämpimikseni syöpöttelen ja vetäydyn takan pankolle unosille

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2010 - 21:06

Kyllä kilo pari tulee talvella lisää, nyt on mennyt kyllä alaspäin kuin lehmän häntä tuo paino.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 21:09

En pahemmin ole talvella lihonut..kun on sisäkuntoilutkin olemassa..viime keväänä paino tippui aika paljon..vaikka en yrittänyt painoa tiputtaa.-10kg.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 23:01

Jos joulun aikaa ei oteta lukuun, niin ei oo taipumusta lihoa talvella enempää kuin kesälläkään... mut se joulun aika on se, jollon ehkä tulee ne pari kiloo lisää (en tosin käy puntarissa kuin nelisen kertaa vuodessa ja sekin ihan uteliaisuuttani), kun on ne suklaakonvehdit, rusinat ja muut mässyt, joita ei sit muuten vuoden aikana tuu syötyy:)

Lähteet:
.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 11:32

Syön talvella "raskaampaa" ruokaa, muuten tulee vilu. Paino heittelee vain +-3 kg, on siis pysynyt paino suht´ samana vuosikausia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 11:05

olen hyvin tasainen ympäri vuoden. olen hyvin muodostunut ja muotoni ovat pyöreät ;)