Mitä kaikkea voi tehdä nyt talviaikaan, sisällä?

Hyviä ideoita otetaan vastaan. Pitkästä aikaa hyvä ystäväni on tulossa kylään ja yleensä yhdessä ollessamme katsomme vaan leffoja, leffoja ja viellä kerran leffoja. Yks puoleista eikö totta? Mitä ihmettä voisin keksiä enemmän, jottei ihan tylsistyisi. :)

Kiitos kaikille, jotka jaksaa vastata..

Avainsanat: sisällä tekeminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 12:25

Sisällä kaverin kanssa voi tehdä vaikka mitä. Siivoamisten, ristikoiden ratkaisemisen, askartelun, ruuan laittamisen ja kortti-, lauta- sekä nettipelien pelaamisen lisäksi voi...
... saunoa,
... tuunata vaateista, laukuista ym. uudennäköisiä,
... keskustella mieltä askarruttavista asioista,
... harrastaa hierontaa,
... uudistaa kotia vaikkapa vaihtamalla tavaroiden paikkaa,
... katsella vanhoja valokuvia ja muita muistoja tai
... kuntoilla.

Kysyjän kommentti

Laaja vastaus joista toteutin useita kohtia. Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 10:03

jos kotonasi sisällä aikaa vietätte:
- korttipelit
- lautapelit
- vaikkapa ystävänpäiväkorttien väsääminen

ainahan voi lähteä ulkoilemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 10:14

Samoin ajattelin ehdottaa noita eri pelejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 10:16

Laittakaa yhdessä ruokaa tai leivotte.
Ristikoiden täyttämistä, kummallekin oma ja neuvoja sitten toiselta kysylemällä.
Keksitte uusia (vaikeita) kysymyksiä Napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 10:25

Voi siivota kaappeja kerätä sieltä joutavaa vaattetta pois kierätykseen.Sit voi pelata nettipelejä.Mutta jos niitä kavereita on tulossa sinulle kylään niin voit pelata lautapelejäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 12:29

Minä ainakin poljen kuntopyörää talvisaikaan (tosi pakkasilla) sisällä, kesällä sitä tulee poljettua vähemmän.

Lisätty: 26.01.2010 - 12:34

Niin no joo tietysti noin ajatellen kun ystävä tulee kylään niin ensin vähän kahvittelua tms ja keskustelua, lautapelia, korttipeliä, elokuvan katsomista yhdessä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 15:52

Pirtti oli ainut viljelyssarka voi emäntäparka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 17:45

täs sellanen peli, jota pelaan autossa , automatkalla , jos joku vaan innostuu kanssain pelaan, niin keksi jokin nimi ... vaix hetkinen .. sit keksitte vain noita kirjaimia käyttäen uusia nimiä.. esim.. hetki, ei , ne , he , teki ym.. se joka on keksinyt eniten sanoja , jotka ovat hyväksyttäviä, nimittäs sitä tulee äkkiä keksittyä ihan uusia sanoja , joita ei kukaan ain ymmärrä, eikä kyl itsekkään , niin on voittaja .. itselläni on ainakin hauskaa tuota pelatessa ..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2010 - 19:28

Kootkaa vaikka yhdessä palapeliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 21:27

Jos on useampi henki alkaa vaikka KYMPPITONNIA...(Eli sitä Riitta Väisäsen vetämää ohjelmaa)
Ollaan joskus naisporukalla sitä leikitty..
Sitten voisitte jokainen kirjata kaverin hyviä ja hunoja puolia..vaikka 3kpl kumpaakin..ja yhdessä pohtia..mitä kukakin sanoo kaverista..aika mielenkiintoinen..sitäkin olemme kokeillet..illanvietossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 23:05

Tietysti kahvittelette.Kenties käytte saunassa ja kiuasmakkaraa.Nautitte ruuasta ja muusta.Seurustelette ,muistelette menneitä.Käytte ulkona kävelyllä katselette kaunista luontoa.
Voitte käydä pitsalla.Otatte vähän samppanjaa.Korttia pelaatte.Kuuntelette musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 18:30

Palapelejä on täällä koottu enemmän kuin koko viime vuonna yhteensä, jo nyt tammikuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 01:10

Vaikka shoppailemaan ja näytät uusia liikkeitä..mutta jos sisällä meinaatte olla..pelit nyt tulis ekaks mieleen..
korttipelit ja tietopelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 17:26

Pelata,kuunnella musiikkia ja tanssia,jA MUUTA SEMMOSTA :)