Onko "Ilmapallo mahassa"

Täällä Napsussa on mainos vastaus osaston alareunassa.
Activia auttaa, joko olette kokeilleet tuon ihme jogurtin tehoa.
ps. minulla ei ole ilmapalloa mahassa mutta muuten vaan olen
Activen ystävä, se on erinomaisen hyvää, kun siihen lisää vaikka
lakkoja vähän niin kylläpä maistuu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2010 - 22:11

Olen kyllä kokeillut mutta en ole sen kummempaa havainnut. Kyllä se ilmapallomaisuus riippuu siitä mitä on syönyt ja onko liikkunut miten paljon. En usko, että mikään jogurtti siihen vaikuttaa. Mutta hyvää se oli, sitä en kiistä ;) joskin kallista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2010 - 20:08

olen sitä kyl syönyt, mut siin on aikapaljon noit kielletyi kalorei...jot en yhtä jaksosesti ole syönyt..on kyl niin mahottoman njam ..kermaista ja paksuu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 20:10

Tästä asiasta kinastelimme juuri taannoin rikkiviisaan kuopuksemme kanssa - usko tai älä miumaumikko - minun piti kysymäni myös onko joku kysynyt ja onko auttanut?

Terveystiedon tunnilla oli evästetty että Activia on ihan tavallista jogurttia - vähän ronskimmalla sokeri määrällä vain - sikasuuri mainosbubjetti ja medianäkyvyys pistää ihmiset luulemaan että siinä on jotakin erikoista.
Ja tältä kyllä tuoteselostekkin näyttää kun vertailee purnukoita keskenään (maustetussa jogurtissa on muuten ihan älyttömästi sokeria)

Ostin salaa Activiaa - sain jälkikasvulta kovat nuhteet - kokeilin ja eipä tuo paljoa muusta jogurtista eronnut. Ilmapalloa ei ole näkynyt - tai se ei ainaskaan ole häipynyt joten taitaa olla ihan höpöhöpöä koko mainos luopaus:)

Itse laitan (ihan tavalliseen) jogurttiin kyytipojaksi pellavansiemeniä ne on kuulemma todella hyviä vatsalle. Tavallinen on ihan yhtä hyvää ja litran purkissa sitäpaitsi paljon edullisempaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 20:20

Mamma teki kaalikeiton paripäivää sitten ja sanoi "venkoilija" unohtui,
Kyllä on kasuttaja toiminut ja mahakin. Olisko tuo "Aktiivi" auttanut?
Se on hyvä että mies menee ja haju jää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 20:31

Danone on hyvää ja arvokasta. Ostin kokeeksi kun sitä niin kehutaan ja mainostetaa.Aktivia on moni käyttänyt tiedän ja ei enään.Mutta lidissä on aika kivoja ja edullisia pieniä purkkeja,proviact ja
hilloo pajon pohjalla.Olen itse tykännyt niistä mielestäni halpoja.Siinä on 4*150g tykkään jugurteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2010 - 21:29

Tuskin se Aktivia on yhtään sen kummempaa kuin muutkaan vastaavat tuotteet. Minä pysyn kevytviili-linjalla. On ihan yhtä hyvää kuin makeat tai maustamattomat jugurtit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 21:44

Jassoo, ka miulla kun ei nuo mainokset näy. Että semmosta mainostavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 03:20

Activia on hyvää jogruttia, mutta ei mulla ole hidas ruoansulatus, joten en syö sitä sen säännöllisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 13:00

Eipä ole ilmapalloa mahassa,. En siis syö sen, tai minkään muunkaan syyn vuoksi Activia jugurttia ja usko että tuon jugurtin avulla vaivat katoavat. Kuulun niihin joihin Activia jugurtin kaltaiset mainokset eivät tehoa, siksi että tiedän sen olevan aikamoista ihmisten sumutusta keksityillä jutuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2010 - 19:20

Ei ole ilmapalloa mahassa. Enkä taida olla edes ikinä maistanutkaan kuin pari purkkia koko ihmeainetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 23:44

Ei se Activia jukurtti taida viedä ilmapalloa pois mahasta.On se ihan hyvä välipala,kun haluaa jotakin pientä herkkua.