Kuka osaa myydä laajakaistan eläkeläiselle?

minulle ei tarvitse myydä, se on jo!

www.itviikko.fi/talous/2010/...24/7?rss=8

Avainsanat: elkeläisillä vähän laajakistoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2010 - 15:24

Kyllähän minä myydä osaan jos Sinä vaan suostut ostamaan!Takuuta ei tule mutta myynti kyllä luonnistaa....

Kysyjän kommentti

minä en osta, olen jo 69

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2010 - 14:58

Minä olen eläkeläinen, en kuitenkaan yli 65 vuotias, onko niitä laajakaistoja myynnissä eri ikäryhmille, kyllä se eläkeläinen osaa varmasti sen laajakaistan ostaa mikäli hän sitä tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 16:38

Myyjä myy kyllä ihan kaikenikäisille..Helposti kävi tämä läppärin osto noin 2v. sitten ja laajakaista saman tein....ja hyvin on pelittänny..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 16:49

Onko siinä jotain kummallista? Myynnissä tarkoitan. Luulen, että myynti tapahtuu aivan samalla tavalla kuin muillekin . Jos eläkeläinen käyttää tietokonetta, niin aivan varmasti hän myös ymmärtää laajakaistan kuviot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 18:23

Taitava myyjä myy eläkeläiselle laajakaistan, vaikka tällä ei olisi edes tietokonetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2010 - 18:32

Jos eläkeläinen pärjää ilman sitä eikä halua laajakaistaa, niin ei sitä kukaan väkisin hänelle myy.