Mitenköhän turvallisuuden laita kanarialla tulivuorten purkauksien suhteen?

Siellähän on toimiva tulivuori.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 01:11

tuskinpa tuo nyt niitä kaikkein suurimpia riskejä on, järkkyyhän ne maat ja mudat vyöryy monessa muussa paikassa paljon todennäköisemmin ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 22:58

Sen kun tietäis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 23:01

Onhan niitä monessa paikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 23:12

Jokainen saari siinä ryhmässä on tulivuoren huippu Atlannissa.
Tuskin on kovin todennäköistä purkaukset lähiaikoina, kaippa jos vaara olisi niin matkat loppuisi hetkessä.
Kielitaitoisille vulcan.wr.usgs.gov/Volcanoes...anics.html

Tieteen kuvalehti tieku.fi/maa/maapallon-kehit...ohykkeella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 01:32

Mikäli sitä pelkäät niin jää kotiin siellä tapaturmia sattuu eniten.eli riski on lähes olematon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 03:21

Torakkapelosta tulivuorenpurkauksen pelkoon.

Jollei siellä olisi turvallista, ei sinne lähetettäisi turisteja. Toisaalta eipä tsunamiaallon alle jäämäänkään turisteja tahallaan lähetetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 03:36

Ollos huoletta!
Se tulivuori on eri saarella, mihin olet matkalla.
Suojatielläkin siellä on lähes mahdoton jäädä auton alle. Varo kuitenkin vähän, ettet jää turistin vuokraaman auton alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 13:32

Sama ennuste kuin kaikilla toimivilla tulivuorilla. Kyllä niitä paikalliset seuraavat erityislaitteilla kaiken aikaa, ei se lähde käyntiin yllättäen kuin maanjäristys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2010 - 19:35

Vahinko ei tule kello kaulassa. Ei siis kannata sitä miettiä.