Mitkä rikokset ovat mielestäsi sellaisia, että niihin syyllistyneet Suomessa asuvat ulkomaalaiset pitäisi karkottaa maasta ?

Avainsanat: rikos ja rangaistus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 11:02

Henkeen ja terveyteen kohdistuvat rikokset tietenkin.Kyllä nuo pienemmätkin taskuvarkaat pitäisi käännyttää kun niitä on Suomessa jo omastakin takaa.Ongelma vaan on,että niillä on mahdollisuus tulla seuraavalla lennolla takaisin ja niin monet tekevätkin.Olen varma,että n.80%mamuista on elintasopakolaisia ja todella turvaa tarvitsevat jäävät sinne.Olen aina ihmetellyt kun suurin osa täällä olevista on parikymppisiä huväkuntoisia miehiä...Olisivat kotimaassaan puolustamassa sitä minkä oikeaksi kokevat.Avaruuteen nämä nuoret pitäisi ampua kuuta kiertävälle radalle...!En ole rasisti mutta tosiasiat on näin ja...AAAARGGH...tässä alkaa ihan lämmetä niin lopetanpa tämän tähän...

Kysyjän kommentti

<<<<<<täysin sammoo mieltä oon, vaikka en rasistiksi tunnustaudu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 20:24

Ihan mikä tahansa. Maassa maan tavalla tai maasta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 20:53

Suomen lait on tarkoitettu kaikille kansalaisille, myös maahanmuuttajille. Sama käytäntöhän on voimassa muissakin maissa, maan lait koskevat kaikkia kyseisessä maassa asuvia ja olevia ihmisiä. Eli, kuten edellinen vastaaja kertoi: "maassa maan tavalla tai maasta pois".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 20:56

Ainakin raiskaus, murha, tappo tai niitten yritys ja muut väkivaltarikokset, eläinrääkkäys ja lasten hyväksikäyttö on sellaisia mistä hyvästä pitäisi karkottaa kaikki rikolliset (kansalaisuuteen tai rotuun katsomatta) johonkin keskelle "ei mitään"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2010 - 22:41

Kaikki rikokset saisivat johtaa karkotukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 23:36

Lapsiin sekaantuminen ja raiskaus tulee näin pikaisesti mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 01:18

kaikki sellaiset joista seuraa ehdoton vankeusrangaistus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 04:37

Singaporessa on sopivan tuntuinen käytäntö.
Homoseksuaaleja ei tosin kannata karkottaa, elleivät syyllisty rikokseen. Muuten joutuisimme lopettamaan monta tv-ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 16:57

Ihmishenkeä ja terveyttä vaarantaneet teot, etenkin tapot murhat ja haureudet, sekä rikosten uusinnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 17:26

Murhat, tapot, raiskaukset, pahoinpitelyt. Ja myös edellä mainittujen yritykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2010 - 19:17

Murhat, tapot, raiskaukset. ym. vakavat asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 21:26

Teollisuusvakoilu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 09:12

En ole asiantuntija mutta lähinnä rikollisen taustan omaama ja rikoksiin täälläkin syyllistyvä ( raskaisiin) olisi syytä karkoittaa.