Kap Verde? Thaimaa (Phuket)? vai Intia? - aikaa sinulla on loman viettoon yksi viikko. Minkä näistä valitset?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 01:34

Kap Verde on ollut listallani jo muutaman vuoden, toistaiseksi on aina vaan pukannut jotain muuta muka tähdellisempää, ehkä sitten ensivuonna ...

(Intia/Thaimaa ei oikein innosta syystä tai toisesta)

Kysyjän kommentti

Kaikki vastaukset olivat hyviä! Eihän tässä voi olla "oikeaa" vastausta.
Kap verde oli minun suosikkini mutta äänestystulos oli kuluvan talvena Intia.
No - eipä siellä ole tullut käytyä mitä nyt muutamia kertoja välilaskun merkeissä siellä "Abrakadabra" paikassa - joka muuten on aivan kamala! Laittaisivat nyt Intian ikkunan / käyntikortin vähän kutsuvampaan ja houkuttelevampaan malliin:):)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 18:18

Thaimaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 20:35

Kap Verde olisi sopivan erikoinen meille. Thaimaan massaturismikohteet on ehdoton ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 23:06

Kap Verde kuulostaa hyvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 03:29

Ilmastoltaan Thaimaa on varma.Kap Verde on mielenkiintoinen.Pitkä lento, ajattele valinnassasi sitä mitä haluaisit kokea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 14:20

Viikkoa ajatellen kap verde tai IntIa ,
ON LYHYEMPI LENTO.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2010 - 19:07

Thaimaan Phuket vaikkei siellä kerkiä kuin kääntymään viikon lomalla.