Mitä voisi johtua? Kun aamulla nousee ylös,ei näe mitään muuta kun kirkkaita palloja?

Eli on ihan sokea..kestää muutaman minuutin..sitte alkaa näkemään pikkuhiljaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 14:59

Jospa se johtuu siitä että nouset liian nopeast,
itsellenekin on joskus sattunut samanlaista, tuumin ettei
pääni kestä liian äkkinäisiä liikkeitä heti herättyään,
kyllä se on ihan normaalia, tosiaan kokeile olla rauhallinen
kun heräät.

Kysyjän kommentti

Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 15:00

Mulla on justii sama juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 15:25

Lääkäri sanoo,että on ihan vaaratonta ja johtuu verenpaineen nopeasta muutoksesta.Eli paine hetkellisesti nousee nopeasti ja niin käy joskus myös kumartaessa ja kun ojentautuu ylös niin kirkkaat hopeapallot välätelee vähän aikaa simmuissa..;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 15:32

Taitaa olla joku verenkiertojuttu.Verenpaine saattaa myös näyttää kyntensä noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2010 - 16:20

Verenpaineen noususta se johtuu ainakin itselläni. Nouse hyvin rauhallisesti, että ehtii paineet mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 17:03

Tysin sokea määritellään niin että eo ole silmiä lainkaa joten näköaisti puuttuu totaalisesti ei ikinä minkäänlaisia palloja tai muutakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 17:39

Verenpaine. Taitaa olla piirun verran jossain muualla kuin normaalissa. Mittailehan, niin tiedät.

Kokeile sellaista rauhallista ylösnousua. Näyt voi muuttua!!! Tuttava sanoi miulle, et lääkettä lärviin, sil se paranee. Sinun tapauksessa tsekkaisin toimintatapoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 21:07

Joo yöllä on silmät sokeutuneet unta nähdessä.Mutta kyllä ne siinä jossain vaiheessa antavat pienen valon pilkkeen silmiisi.Mutta voi olla et se on oire jostain vaivasta joka näyttä palloja silmissä.mutgta kuulostaa aika oudolta.en itse ikinä nää mitään tommoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 13:41

Taidat olla ns marginaalirajalla eli olet hetken taivaassa, olet siirtynyt tähtien tasolle vain hetkeksi tosin