DUO Matti&Mika?Laulavat talviurheilulegendat!Olisiko hyvä pari estraadille?

Lisätty: 23.01.2010 - 13:16

Niinpä jumppis...Jos saisivat sen urheilijaeläkkeen niin ei tarvitsisi seiskasta ja iltapäivälehdistä niitä rahoja lunastaa..Niin se vaan menee jotta huonot uutiset myy paljon paremmin kuin hyvät,mutta miksi?Ketään ei kiinnosta esim.jos ko.urheilijoilla menee hyvin mutta mitä suurempi katastrofi sen kiinnostavampi!Ps.en toki antiurheilija ole mutta innostunut herättämään keskustelua!

Avainsanat: saman alan miehiä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 19:39

Oma yritys pystyyn. Kannatan .Pojat vastuuseen ja tienaamaan rahaa.
Ekana verovirastosta ennakoverot käteen ,maksujen eräpäivät silloin ja silloin.Ulosoton uhalla maksettava.Näinhän se Suomessa toimii.
Sais kaverit muuta miettimistä kun viinan ostoa ja juontia. Jos ei kävisi niin onnettomasti että lisääntyisi.Sen jälkeen ainakin velkaantuisivat lisää.
Olisi tosi hyvää bisnes´keikkaa ihan varmaan, mutta selvin päin. Epäilemäätä nämäpojat osaisi.
Kometa kavereita ,onhan molemmat Suomalaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2010 - 12:47

Ei kiitos!
Miehille kunnon urheilijaeläke etteivät tarvitsis lööpeistä elantoaan kerjätä.
Ja lehdistö sais jättää miehet rauhaan, jos tapaan naamasta naamaan niin voin jorista heidänkin kanssaan. Ovat sen verran asiansa eteen uranneet aikaansa ja voimiaan.

taidat olla antiurheilijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 12:47

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 13:28

No huh huh! Antakaamme tuon laulupuolen estraadilla hoitaa niiden ihmisten, jotka sen osaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 14:32

Mika & Matti Duo! Mikä loistava keksintö! Ei kun pojat vaan levyn tekoon ja keikoille jotta Seiska saa uutta kirjoitettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 17:35

No, ainahan voi ottaa puolisoksi jonkun primpsessan tai vastaavan, jolla on täpäkkää ja sit kun se ei anna toimintatonnia, niin sit vaan kävis pyörähtää iltapäivälehtien sivuilla. Ja taas elämä jatkuu.

Siinä olet oikeessa, että tuutista ei tule ku katasrooffii ja kaikkee ikävää tappeluu ja muita nekatiivisii juttuja. Joskus ois kiva, jos uutisissa ja lehdissä puhuttas niistä mukavista asioista pelkästään. Nyt sit ihmetellään mite myö suomalaiset ollaa niin ahdistuneita ja itsemurharakkaita ja kaikkee kaskaa. Oisko median syytä miettiä mitä meille syytävät, antavatko kimmokkeen tähän kaikkeen, jotta saavat jutun juurta?

No, ei syytellä, mutta ilosempii asiota vois kirjuutella joskus iha vaikka urakallakii... Ilo pintaan!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 19:00

Mika ja Matti ois hyvät yhdessä,toinen toistaan tukien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.01.2010 - 22:50

Taitavat olla aika agressiivisia poikia pienessä sievässä ollessaan kumpikin, joten ehkä on kuitenkin parempi ettei heitä samalle estradille laiteta. Jos vaikka tulee riita kappalevalinnasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 09:15

Tuollaisille tyypeille ei mitään eläkettä, ovat saaneet aikanaan kovat rahat ja jos juovat ne, oma on asiansa. Ei noista ole esiintyjiksi, tappelunnujakkahan siinä syntyisi heti.