Maksaakohan jos ottaa kännykkään sähköpostin?

Minulla on Soneran liittymä. Sähköpostin voi laittaa samalla
nimellä mikä tietoneessakin. Vaatikoohan se sitten myös
internetyhdeyden johonkin eri hintaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2010 - 22:38

Mielestäni on kuluja.Soitteleppa soneran asiakaspalveluun niin saat varmaa tietoa mitä kännykkään haluat.

Lähteet:
Soneran kulta-asiakas

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2010 - 22:57

N kuluja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 23:03

Mieheni työskentelee paljon muilla paikkakunnilla, ja ei halua maksaa tämän 8 gigan päälle maksuja jotta sähköpostiin pääsisi myös matkalla, sai tyhmyyttään laskun 90€ , ( sain nalkutuksen aiheen) , minun laskuni ovat maksimissaan 32 € . olin ennen myös kulta-asiakas, Soneralla.Meillä on Elisa laajakaista, ja laskut pienentyivät runsaasti. Mutta olemme myös sidottuja 18 kuukautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 23:05

Soneran sähköposteja voit lukea lisäksi SurPortin Omat Sivut -osiossa.
Tuolla se on sanottu mitä maksaa.
www.sonera.fi/Puhelin+ja+lii...yk%E4ss%E4
Puhelimellani käyn joskus matkoilla netissä uutisia lukemassa. Mutta sähköposti palvelua en ole kytkenyt. Näyttö on pieni ja jos joku on lähettänyt muutaman megan valokuvan maksaa maltaita sen lataaminen puhelimeen etkä vielä sillä edes kunnolla näe sitä.
SurfPortissa voit käydä netin kautta katsomassa onko tullut postia ja miten isoja mällejä on. Siellä voi jättää ne avaamatta.
Samoin voit tehdä pöitäkoneesi internet selaimella kirjautumalla omille sivuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 10:03

syytä ottaa tarkkaa selvää (operaattoriltasi) kustannuksista

itse tehtailin pari vuotta sitten oikein jättilaskun (työnantajalleni) hoitamalla kännykällä ahkerasti asioita parinviikon työmatkan aikana (Italia/Ranska)

- kyllä olisi itkettänyt jos olisi koskettanut omaa pussia , työnantajalta sain kehoituksen olla vähemmän ahkera -