Oletteko herkutelleet Arla Buko kremostrull cognacilla 125 g

-Osti tänään kaupasta sellaisen pötkilön tuon hienon
nimen takia ihan mielenkiinnosta, kieltämättä erittäin
hyvää on.

Lisätty: 22.01.2010 - 23:16

Ei se ole jogurttia, se on Konjakkituorejuustorulla 125 g
Tuoteseloste: Maito ja kerma, hasselpähkinä, sokeri, 2% konjakkia,
brändy, sherry, milk protein, gelatine, 0,5 suola ym. On kuusikulmaisessa
pötkö pakkauksessa Arlan tuote. Tosi energiapakkaus. Katselkaas
kaupoista, myyjät varmaan tietävät, netissä on myös tuosta asiaa kun
laitatte noilla nimillä mikä on otsikossa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 20:39

konjakit konjakkina ja kermat kermana, mitä niitä sotkemaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2010 - 22:49

en kyl ole, enkä ol tuollaist huomannu kaupas olevankaan...onko jotain kriimii, jugurttia vai mitä herkkua se lienee...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 23:11

En viitsi hakea tuotetta googlettamalla, arvaan :tuorejuusto, kermainen rulla, joka on maustettu konjakilla. On saanut nimen Buko testaamalla eri makuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 05:23

En vielä, mutta kokeilen jos on hyvää.