Mitä mieltä olette Matti Vanhasen kertomuksesta?

Minä olin naurusta tukehtua kun kuulin uutisen että mirotukihenkilö
oli varastanut hänen koneeltaa kuvan.
-Jos minulle tuli samanlainen tilanne niin olisin visusti mykkänä.
En haluaisi näyttää tyhmyyttäni noin julkisesti, Mattipa sen teki taas.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2010 - 21:24

Minä kerron tositarinan vuosia aikaa, minä asun tässä monikerroksisessa talossa, tein töitä paljon ja työvuorojen väli oli vain 2 tuntia, minä kävin äkkiä suihkussa ja tv.n päälle, ja nukahdin hetkeksi, meillä on 4 mikropäätä ja sateelliittikanavia n. 4000, , ja sohvalle jäin loikoimaan silmät kiinni hetkeksi, ja en edes katsonut mitä kanavalta tuli, yöllä 4 aikaan minä kuulemma aina pornoa katselen, ja tämä nuoriso väittää vieläkin että minä Holmesia olen katsonut. Olkkarin ikkuna on matala ja ei meillä ole koskaan ollut peittäviä verhoja alakerrassa, Yksi näistä nuorista on nykyään valtion virassa ja Halosta tapaa viikottain, ja minulla on maine pornon katselijana.Ei ihmisten asioita aina pitäisi julkaista ilman faktoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.01.2010 - 23:13

Voi meidän Mattia, jollain sitä taas pitää lehtiin päästä. Kolme vuotta vanhoilla jutuilla. Teon tekijä on tähän mennessä pyytänyt Matilta anteeksi pientä pilaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 01:16

Mitä muuta Matti olis voinut tehdä, koska tietää kuvan olevan netissä alta aikayksikön?
Kunnon työntekijöitä ei saa enää mistään, pitää ikuiseti paikkansa.
Vanha kone pitäisi polttaa roviolla, mutta ihmisillä on taipumus luottaa toiseen ihmiseen.
Matin kanattaisi moiset unohtaa.