Täältä hän lähtee kohta työhön ja huomiseen päästyään lomalle. Pysykää terveinä napsulaiset ja kiltisti. Vilkutusta ja haliheipat.

Lisätty: 22.01.2010 - 22:25

Kiitos kaikille, kuulumisiin.

Avainsanat: alla palmun lämmintä pian dubaissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2010 - 16:35

Ihanaa ja rentouttavaa matkaa palmujen katveeseen, lämpöön ja aurinkoon... nauti joka hetkestä, hengessä tääl mukana:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2010 - 10:57

Hyvää matkaa ja lämmintä lomaa,mutta milloin mahtaa matkalaukkusi olla perillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 11:36

Lämmintä lomaa ja mukavaa muutenkin!
Onneksi tuo punainen laukku erottuu helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 13:37

Hyvää matkaa sinulle.Kauniita kultaketjuja on ainakin tarjolla siellä, ja saat oikein todistuksen että on kultaa, puolet edullisempaa mitä täällä.Kävin kultasepänliikkeessä näyttämässä niitä, aitoja ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 13:50

työn intoa ja riemua sinul.. täält lähtee voima onnen potku .. nooiiin...... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 17:54

Hei,hei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.01.2010 - 18:26

Heissan ja hauskat lämpimät lomailut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 18:53

Hyvät lomat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 19:33

Oikein hyvää lomaa ja rentoituttavaa, jätä Suomeen harmit ja
murheet. Ajattele itseäsi siellä lämmössä, sieltä saat uutta voimaa
töihisi tultuasi. Meillä napsulaisilla onkin sitten paljon kuulumisia
sieltä lomaltasi. ps. ota käsitavaroihin kakkein tärkeimmät tavarat,
ei noista laukuista aina tiedä mihin ne menevät lomailemaan, mistäs
sen tietää vaikka laukkusi tekee lakon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 20:05

ok

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.01.2010 - 23:00

Nautihan sinä lomastasi. Minä tulen siihen naapuriin viikon päästä. Oikein upeaa ja rentouttavaa lomaa, ja muista laittaa aurinkorasvaa hyvin - varsinkin nenänpäähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 19:54

Nauti lomatasi olen nyt vähän myöhäinen vastaaja..