luetteko kaikki napsuun tulleet kysymykset?

eli kun noita kysymyksiä tupsahtelee välillä useammin ja välillä harvemmin, niin luetteko ihan kaikki kysymykset. ( minä luen kaikki kysymyksen "otsikot" mutta en avaa kaikkia kysymyksiä missä on ne lisätiedot )

Lisätty: 09.08.2008 - 17:58

:o) : ) ; ) saa kun tekee : )

Avainsanat: kysymykset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2008 - 22:34

Menen sille sivulle, jossa ovat kysymykset, ja selaan sen läpi, ja avaan ikkunoihin kaikki jotka viitsin edes vilaista. On kiva oppia nimittäin uutta, ja vaikka joku asia joka kiinnostaa minua ei liittyisi aiheeseen anyway, joku saattaa sanoakin siitä pari sanaa. Sitten selaan vastaukset läpi, ja vastaan jos osaan, ja esim. jos joku on kysynyt jotain asiaa, kerron itse sen saman vaikka se olisi jo kerrottu, koska yleensä kysyjä tuntee vastauksen varmemmaksi kun moni on sen varmistanut. Jos en tiedä asiaa, en kopioi vastausta muilta tai sano että muut ovat varmaan oikeassa, koska vastaus saattaa olla väärä.
Mutta yleensä luen kaikki, ihan vain mielenkiinnon takia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2008 - 17:54

Heips taas terhi, kylläpä mä tässä näin vapaapäivinä käyn useamminkin kurkkaamassa, oisko tullu joitain 'haastavia' kysymyksiä (vähän niinku trivial-kysymyksii), mut joko mulle ihan ufoja, etten ees yritä, tai sit ...... aika 'kuollutta' on ollu tää löördaaki ainaskin, HERÄTKÄÄ napsulaiset!
(kyllä kurkin kaikki lisäselvitykset ja käyn myös kattomassa aika pitkälle taaksepäinkin, josko olis tullu lisää vastauksia ite mihinkin kysymyksiin tai mahd. lisätietoja) , et silleen.... pahus kun tähän ei saa hymiöit???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 19:05

Kyllä mulla on kans paha (?) tapa koluta nuo kaikki kategoriat kysymyksineen läpi. Siitä syystä mä ehkä roikunkin täällä välillä luvattoman paljon. Noita hymiöitä mäkin kyllä kaipailisin tänne, kun aina sanat ei vaan riitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 22:06

Kaikista luen ainakin otsikot ja jos kysymys kiinostaa minua niin avaan sen. ;P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 23:51

lähestulkoon kaikki, joitakin vielä seuraan useampia päiviä, millaisia vastausia niihin tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 08:36

otsikot ja seurailen joitakin jotka kiinnostaa ja saan itsellekin niistä tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 16:17

Katson kaikki otsikot, mutta jos jokin kiinnostaa, avaan ja vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 21:49

joskus. ja tarkistan onko mun kysymyksiin tullu viel vastauksia!

Lähteet:
joskus!