Oletko itse kokenut maanjäristystä?

Itse olen 13v sitten Kyproksella, olisi se järkyttävä kokemus vaikka hotellit pysyivät kasassa. Jälkijäristysten vuoksi vietin pari päivää ulkosalla jopa yöt nukuin rantatuolille kuten aika monet muutkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 19:14

90-luvun alkupuoliskolla useaankin kertaan Keski Amerikan eri valtioissa,
eivät kyllä olleet muistaakseni pahimmillaankaan kuin 4 richterin asteikolla eikä mitään varsinaista katastrofia tapahtunut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 20.01.2010 - 19:53

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 20:26

Kefalonian saarella joskus 80 luvulla lomaillessa kahtena yönä oli lievä maanjäristys, ikkunat helisi ja kaapit kolisi, mutta taloja ei sortunut.
olipas aivan outoa kuminaa maan alta.
suorastaan pelottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 20:31

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 20:43

En ole kokenut sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 21:11

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2010 - 21:21

Onneksi en ole kokenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 21:33

hui .. toivottavasti ei tarvitsis moista kokea ... enkä ole kokenut tuota kauheutta .. onneksi ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 21:59

Olen kokenut ja rajun.Monta,monta kertaa. Samoin tulivuorenpurkauksen ja tsunamin. Joka kerta itse aiheutettuja ja sisäisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 22:46

Olin non13v noin45v.tta sitten täällä Suomessa.Olin kouluun lähdössä aamulla, kun hellalla kaikki kannet kilisi ja heilu.Ihmettelin, kesti noin 15 sekuntia.Iltauutiset paljasti sen olleen maanjäristys joka oli mitattu .Lapissa oli tuntunut kovemmin.Mutta ei mitään pahaa ollut tehnyt. Tuli outo tunne silloin , muistan sen hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 23:05

Kyllä. Eräässä simulaattorissa tulivuorikeskuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 08:34

Olen kokenut hyvin lievän sellaisen. Aurinkorannikolla Fuengirolassa aina silloin tällöin tuntuu hieman ja silloin olin juuri baarissa jossa lasit alkoivat kilisemään hyllyllä. Minä katsoin kummissani, kun en tajunnut ja baarimikko sanoi, että sellaisia pieniä täristyksiä heillä on silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 09:15

Pientä tärinää Symillä, silloin suurin järistys oli Turkissa sekä merialueella Turkin mantereen ja Rodoksen saaren välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 19:23

Kyllä vain Rodoksella....