Onko kellään enää entisiä HPY:n osakkeita?

Mikä niiden arvo on jos ei ollut huomannut rekisteröintiä tehdä kun muuttuivat Elisan osakkeiksi?

Lisätty: 20.01.2010 - 19:02

Kiitos valperi mutta luin jo tuon. Missään ei sanota että näinkin on voinut käydä. Linja kun on mummuni ja hän ei enää sitä tarvitse eikä mitään papereita siitä löydy.

Avainsanat: elisa hpy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 21:26

Osto 15,99, Myynti 16,00 www.elisa.fi/elisa-oyj/sijoi...jat/osake/

150 Elisan osaketta sen arvo oli ...28.4.2006 16:16
HPY:n osuustodistukset vaihdettiin aikoinaan 150 kappaleeseen Elisan osakkeita. Vaihdon jälkeen mattimyöhäset voivat tehdä jonkinlaisen jälkivaatimuksen ja saada osakkeensa kuitenkin. Suosittelen yhteydenottoa Elisaan. Kerro täälläkin kuinka käy. keskustelu.suomi24.fi/node/2895076
Lisää aiheesta löytyy mm:
keskustelu.kauppalehti.fi/5/...p;tstart=0
www.talouselama.fi/sijoittam...166631.ece
www.talouselama.fi/sijoittam...160060.ece
Elisan omilla sivuillakin on asiaa aiheesta mutta helpoimmin tuo selviää soittamalla Elisan palvelunumeroon.
www.elisa.fi/elisa-oyj/sijoi...jat/osake/kysymyksia_ja_vastauksia/

Kysyjän kommentti

kiitos putte_46. Sain Elisalta vastauksen ja asia etenee :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 18:36

kaikkea sitä ihmiset unohtavatkin,

ehkä tuolta linkistä löydät vastauksen

www.elisa.fi/elisa-oyj/sijoi..._historia/

Lisätty: 20.01.2010 - 19:08

jos asiasta ei mitään papereita löydy, niin lienee aika hankala mitään perätäkkään, asiaa tietysti voi tiedustella Elisalta, jos jossain heidän rekisterissään olisi merkintä ja samalla selvinnee onko sillä enää mitään rahallista arvoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 20:32

Oli aikojen alussa mutta lahjoitin sen 90-luvun alussa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 12:18

Onhan niitä tuo Puten ilmoittama määrä. Ja arvo-osuustili pankissa, johon sitten kerran vuodessa tipahtaa osinkoja. On se vaan niin mahtavaa !