Onko valokuvia kaapin päällä olohuoneessasi, kuten hääkuvasi, lapsista jne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 13:11

Ei meillä ole sellaista senkkiä tai kaappia, jonka päälle voisi laittaa kuvia. Kirjahyllyihin ei mahdu edes kaikki kirjat!
Olohuoneessa vanhalla puusohvalla nököttää kyllä kehyksissään viime jouluna lahjaksi saadut kaksi lapsenlapsista otettua valokuvaa, kun ei ole keksitty niille muutakaan paikkaa. Puusohvalla ei yleensä istuta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2010 - 10:10

Kyllä on kertynyt kirja hyllyyn ,lasteni kuvia sekä lapsenlapsemme joka vielä vähän aikaa ainut ennenkuin syntyy toinen. sitten kuvat vaan lisääntyvät. vaikka osa jo seinilläkin meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 11:01

Isä- ja äitivainaan kuvat vain on. Ei eukkovainaa tehnt lapsia kuvattaks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 11:06

Ei ole. En ole sitä tyyppiä jolla kaikki mahdollinen muotokuvagalleria pitää olla aina näkyvillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 11:06

Kyllä lasteni kuvat on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 12:33

Olohuoneessa ei ole, mutta makarissa ja työhuoneessa on lasteni kuvia. Hääkuvaa ei ole, kun ei ole tässä viime vuosina ollut häitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 12:48

koko elämän kaari , minun , mieheni sekä lasten ja lastenlasten , mut kun hylleille eivät mahtuneet , niin on tuol ruokailutilan kulmaukses seinällä .. siin on sit kiva istuskella ja muistella lämmöllä enttissii aikkoi.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2010 - 14:39

Vain pojastani ja pojan tyttärestä on kuvat hyllyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.01.2010 - 15:36

Ei ole olohuoneessa, mutta muualla kylläkin lapsenlapsista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 15:48

On niitä olohuoneessa hyllyssä ja vähän muuallakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 21:27

Lapsen ja lapsenlapsen kuvat, vauvakuvat kummastakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 02:09

Laitan hääkuvan esille sitten joskus, kun sellainen on. Mitään kuvia kenestäkään ei ole esillä eikä varmaan tulekaan. Se on vähän sellaista tyypillistä mummulan sisustusta, että kaikki ylpeydenaiheet ovat esillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 16:29

On perheeni kuvia seinillä ,kaapinpäällä ,isonnettuina ja pienempinä.Niistä on kiva katsella lapsia kun ovat kaakana maailmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 19:32

Olohuoneessa lapseni mustavalkoinen muotokuva. Muualla huushollissa on sitten laajempi galleria, jossa mm. vanhempieni hääkuva.