Mihin aikaan yleensä olet Napsussa?

Ihan kysyn uteliasuuttani, eli mihin aikaan ja onko jotkut päivät milloin olet useimmin messissä?
Ihan sivumennen; kaikkiin kysymyksiinhän ei tarvii vastata, mutta olen huomannu, et keskimäärin yhteen kysymyseen tulee VAIN noin 0-6 vastausta?, mistähän johtuu, ja paljonkohan napsulaisia on kaiken kaikkiaan, mistä sen sais selville?

Avainsanat: napsu aika vastausten määrä päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2008 - 17:04

töiden jälkeen käyn napsussa, eli n. 12-14 maissa. sitten illemalla 18-22 välisenä aikana. ja mitä mä olen seurannut napsun vastaajia niin n. 10 on semmoista mieleen jäänyttä profiilia, mitkä vastaa useimmin kysymyksiin. ja sitten tuntuu että on niitä satunnais vastaajia, mitkä vastaa yhteen kysymykseen kolestakymmenestä kyssäristä. kauhee kun mä selostan vaikeasti. huh huh.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2008 - 20:19

Tarkemmat tilastot sivustolle olisi todella kohdallaan.

Olen napsussa yleensä iltaisin. Nytkin kello on 20:30.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2008 - 20:33

pieniä pätkiä oikeastaan milloin tahansa, ympäri vuorokauden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2008 - 21:26

Aamupäivisin yleensä, ennen kuin vanhempi tytär on herännyt.... Olen myös muinakin aikoina, kun tää kone on vapaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2008 - 08:50

milloin sattuu olemaan sellainen rako päivässä, ettei ole muuta hommaa, lomalla olen nyt ja siksi useammin koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 16:22

Sillon kun kerkiää eli kun en ole koulussa tai tekemässä muita päivän askareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2008 - 21:51

Illalla mä tulen tänne kannettavan kautta mutta harvoin olen isolla koneella päiväsaikaa!

Lähteet:
illal