Huomenta napsulaiset ja oikein ihanaa päivän alkua kaikille. Mitä teet tänään ja millä mielellä heräsit?

Lisätty: 19.01.2010 - 04:53

Enää pari tuntia töitä ja sitten meikä pääsee nukkumaan. Yö mennyt kohtalaisen rauhallisesti. Aamupalaa tässä laittelen ja puuro hautuu liedellä. Kohta alkaa kiireinen parituntinen. Päiväni alkanut hyvillä mielin ja pakkasmittari näyttää -15, huh.

Avainsanat: askare koti matka työ vapaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 07:35

Hyvää yötä Sinulle.Herätty hyvällä mielellä. Päivän tärkein:rantasaunan lämmitys ja saunominen.Nimenomaan päivällä.Olen todennut sen mukavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 06:57

Huomenta vain sinullekin ja kaikille muillekin! Heräsin oikein reippaana alkavaan päivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 07:50

Hyvää huomenta.
Ihan normipäivältä vaikuttaa ainakin toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 08:59

Aamulla väsytti, flunssanpikanen vaivaa mutta liikkeelle täytyy lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 09:28

hyvii unosii sinulle, nyt pukkaa kiireen poikasta .. aamupalaa ahmin kaksin käsin ja sit kuntosalille , sekä vesijumpaan.. puhelinkauppaan, jos täst meitin teknisilt sit edes sellast kännyy löytyy , jota olen aatellut , sekin kun malliltaan on jo vaihtunun aika monta kertaa .. mut harmittaa niin , kun tuo vanha hajos, pien vika, mut osa maksaa jo uuden hinnan .. tai työ mikä sen nipukan laittamiseen paikalleen maksaa , eivät kuulemma saa myydä pelkkää osaa .. väitti huoltoliikkeen kauppias .. mut nyt on mentävä.. moikka !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 09:29

Oikein hyvää huomenta sinulle työmyyrä Marjaana.Heräsin mieheni kolisteluun keittiössä ja tiesin saavani kutsun kahville,että oikein mukavasti lähti tämäpäivä kulumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 09:30

Aamupäivää. Kauhavalla -10c. Kipeä olen joten " työtön " olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 09:45

Hyvällä mielellä heräsin vaikka kovasti väsytti. Päivä kuluu töissä, illalla kotihommia ja ehkä uimahallireissu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 09:52

Ei ihmeitä ihan hyvällä mielellä heräsin taas tähän päivään.Odotan iltaa kun siko tulee käymään on tyttöni kummitäti.ei kerennyt viikonloppuna käymään tulee tänään.Kotihommia täytyy hoitaa ensin ennen kuin sisko saapuu kylään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2010 - 12:26

Kaukana on ajat jolloin olin samassa jamassa kuin sinäkin. Tuohon aikaan tyhjentelin aina kuivaushuonetta, väsytti nimittäin kaikesta eniten neljän tienoilla aamusella.
Päivä alkoi oikeastaan jo kolmen paikkeilla ja nyt vasta rupeaa hymyilemään päivä. Mutta kyllä tämä tästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2010 - 13:39

Hyvällä mielellä heräsin jo aikaisin heti kuuden jälkeen. Kaupassa tuli käytyä, kylmä kuin hornassa. Loppupäivä kotitöitä ja ruokaa tehden. Ilta menee telkkarin ja tietsikan ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 11:50

Heräsin hieman väsyneenä ja päivällä pyöräilin -20C pakkasessa kaupunkiin, tuli yhteensä noin 15km lenkki. Kaupungista ostin tälle päivälle paellan ainekset ja kohta alan sitä väsätä (mm.simpukoita, mustekalaa, katkarapuja ja kanaa).