Pätkikö teillä eilen Napsu?

Mulla ainakin pätki ja oireet olivat sellaisia joita ei ole ennen
ollut. Kun klikkasi katsoakseen kysymyksiä niin tuli kummallinen
Plac ohjelma kun siihen klikkasi nou niin se ei hyväksynyt mutta
kun klikkasi yes niin silloin pääsi aina katsomaan uuden kysymyksen.
sama oli jos rupesi vastaamaan niin ei siitä tullut mitään.
Yhteys piti katkaista. Kaikki muut nettiyhteydet toimivat moitteettomasti,
tänään ei sitä oiretta ole ollut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 21:34

jotain tuollaista oli eilen kun hetken täällä piipahdin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 21:37

Mulla oli ihan sama juttu eilen ja ihmettelin, jot onks mun päivityksissäni koneessani jotain vikaa, tms...vielä kun noilla "ulkomaankielillä" siin kysilevätten jot en tienny mitä tehä ja just nää kaks vaihtoehtoo oli, ja alko toimii vaan hetkeks, kun klikkas yes... eikä koneen sulkeminen/uudelleen avauskaan auttanu asiaa, tänään ei tuollast oo (onneks) ollu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2010 - 22:08

Ei ollut tuollaista häikkää eilen. Muunlaista kylläkin parina päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 22:12

Kyllä oli juuri sama vika eilen minunkin kannettavassa. Minkähänlaiset koijarit yrittivät päästä sotkemaan rakasta napsuamme. Huutia sellaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 22:13

en nyt muista mikä päivä, mut kyl oli vaikeaa saada napsua auki , luulin jo napsun kaatuneen kokonaan tai hävinneen bittiavaruuteen, kun en millään meinannut kans päästä napsuun , se oli aamupäivällä, mut iltapäivällä pelitti jo kuin vanha tekijä .. onneksi .. olin kuin maani myynnyt, suruissani, kun en pääsyt teittii kattoo .. hui vieläkin ihan karmii .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 22:41

No ei ..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 09:33

Hyvin on toiminut viimeaikoina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 10:08

Minulla oli just sammallainen juttu sunnuntaiiltana ja sitten suljinkin koneen,kun meininki oli niin työllästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.01.2010 - 12:16

Muutaman kerran teki samaa, mutta kun olin vastannut myöntävästi, niin lopetti kyselyn vai mitä lie siinä sitten lukenutkaan, oli lontoon murteella niin en ymmärtänyt.