Nostetaan malja Valperille,kun hänellä on tänään merkkipäivä,eikä lainkaan masentava.

Avainsanat: merkkipäivä juhla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 17:39

Onnea oikein paljon ja kohotan virtuaalimaljankin, kippis Valperi. Merkkipäivän laatua en tiedä.

Kysyjän kommentti

Valperihan täytti 66 vuotta ja siksi onnittelut.Toivottavasti teillä on siellä kaukana lämmintä,kun meitä täällä palentaa,meinaan ulkona.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 17:47

Kippis, Valperi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 17:48

mikäs onkaan se kuuluisa baana jenkeissä?

Valperille
onnea ja iloa, monta tuhatta kiloa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 17:49

skool täältäkin .. mikähän on nyt merkkipäiväsi aihe .. synttärit vai nimpparit ? vaikos jokin muu ... ? mut ISOT ONNEN TOIVOTUKSET kera rutistuksien ...lähtee täältäkin mäeltä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 18:05

Vilpittömät onnentoivotukset valperille.Etköhän ole ansainnutkin onnittelut!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 18:20

Kippis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 18:31

Eilen kun tuo tieto lipsahti yhteen vastaukseeni, en arvannutkaan kuika monta toivotusta viesteinä ja vielä näin kyssärisivullakin poikii.

Kiitos teille kaikille onnitteluista, jokaisen kanssa jos maljoja kilistelisin, viikkoon ei varmaan tarvitsisi autoa ajella ....

tässä vielä päivään liittyvä pikku tarina tyyliä : meinattiin mutkun .....

_________

"Get Your Kicks On - Route 66"
innoitti minut ja muutaman kaverin aikanaan suunnittelemaan vaellusta pitkin tätä kaikkien teiden äitiä (The Mother Road — John Steinbeck ) Chicagosta Santa Monicaan.

Se reissu piti tehdä juuri siinä 'oikeassa iässä' . Nyt olisi se oikea ikä, mutta tiestä ei ole jäljellä kuin museopätkät ja legendat, kaveritkaan ei enää ole reissukunnossa, joten teenpä jotain muuta ....

mitä opimme tästä .....
ei niin yhtään mitään .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 18:33

Malja sulle, sulle, sulle ja Sulle... vaikka menis sitte viimeisetkin siemenperunat!
(Jokohan tuo Valperikin lähestyy miehen ikää?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:02

Paljon Onnea Valperille ja hyvää jatkoa edelleen.
ps. näkyykö juhlasi jollain tapaa blogisivuillasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:02

Valperi, valperi meitin guru, tänään siis täysiä vuosia täyttänyt, tässäpä hetkeks hiljennyn ja mietin... miten paljon sinä laajaa tietoasi olet harkiten täällä näyttänyt ja jakanut meille, nyt sen ymmärrän mistä se tulee - se on se miehen ikä:)
Paljon onnea valperi ja pitkää ikää (myös täällä Napsussa)
terveisin tanka/haiku;D

Ai niin, sen maljan nosto meinas täs tohkeissain unohtuu; Kippis ja kulaus, vaik ei tää ny sitä samppakaljaa sit olekaan;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:08

skool

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:37

Yhdyn kaikkien muiden kera onnittelijoiden joukkon.Onnea!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2010 - 20:21

Onnea Valperille, ja kippis sitten, kun on mitä kipata. Nyt ei ole kuin vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 20:49

Onnea valperille merkkipäivän johdosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 20:52

Vaikka tullee lissää ikkää,
sua ei oo parempaa mikkää!

Valperille kippis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 21:07

Kuulehan kundi, mitäs sinä täällä napsussa oikein pakoilet. Juhlistamassa ja juhlimassahan sinun pitää olla.

Toivon...
... että jokaisena aamuna
saisit herätä onnellisen tyynenä tietäen,
että edessä oleva päiväsi on
siunattu aamusta iltaan
ja sinua varten
on jo kaikki valmiina,
tuntuipa miltä tuntui.

Hyvää Syntymäpäivää!

Lähteet:
marleena ansio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 22:49

Hyvää syntymispäivää!Vai oliko se jo eilen..?No,joka tapauksessa tänään on viini virrannut ja ihan kohtuudessa on pysytty...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 02:04

Päivä on jo vaihtunut, mutta paljon onnea pyöreitä (?) täyttäneelle!
Nyt onkin hyvä syy ottaa lääkemitallinen brandyä yömyssyksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 09:57

Skål!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 10:02

Valperille suuret onnittelut onko kysessä synttärit? Nol samapa tuo että kippis ja kulaus vaan sinne päin. Minun tyttärellä on myös tänään päivät täyttää 28 vuotta. Pian on aika mennyt kun ajattelee minkä ikäisiä ovat lapseni.