Onko tänään niin kuin eilen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 18:09

Tänään koitti vihdoin se aurinkoinen päivä ja kuuraisia puita sekä puhdasta valkoista oli kiva ihailla pitkästä aikaa (yksin)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 17:12

Ei ole tänään samallatavalla,kun eilen,kun tänään on maanantai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 17:14

ei olenkaan tänään ihan toisin , eilen katselin töllötintä ja tänään on kaikkea kivaa viel arki ja maantai , jot täst täm'äkin viikko on kohta hurahtan , ylihuomen jo pikkulauantai ja sit viikonloppu tuos tuoksinnas .. jot niin se aika rientää ....huh ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 17:25

kategoriassa "perhe ja ihmissuhteet' kun kysyit, niin pakko vastata : Ei ole ..

kaveri, jonka kanssa ollaan täyttetty kimpassa (samana päivänä) vuosia lähes viitisenkymmentä vuotta, lakkasi täyttämästä yhtään lisää ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 17:43

Eilinen on mennyt ja tämä päivä ollut ihan toisenlainen. Huominen on varmasti erilainen jokaisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 18:02

Eilen oli sunnuntai ja tänään maanantai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:08

on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2010 - 20:18

Ei ole muutoksia tapahtunut, joten samanlaista on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 20:59

Tänään on paljon iloisempaa. rauhallisempaa ja ennen kaikkea vapautuneempaa kuin eilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 13:25

Ei, sillä tänään olen päivän eilistä vanhenpi ja viisaamp eikä vanhentuessa ja viisastuessa mikään ole niinkuin eilen.