Kampaamotaksat

Tietääkö joku ovatko kampaajien taksat nousseet kautta maan v. 2010 alusta? Oma kampaajani oli nostanut hintaa, edellisen kerran kävin joulukuun puolivälissä ja nyt hinta oli korkeampi eli 2 e korotus.
Mitätön hinta, sanoisi joku ehkä mutta ko. henkilöllä on ollut kyllä oma hintapolitiikkansa aina. Eräät muut ovat taas laskeneet hintoja kun asiakkaat ovat taantuman myötä vähentyneet.

Lisätty: 19.01.2010 - 08:49

Itselleen nostaa oma kampaajani palkkaa jos se on syy hinnankorotukseen... toimii omassa yrityksessä. Ihmettelin miksi se hinta piti kuiskaten kertoa... vaikka paikalla ei ollut ketään muista kuin minä ja hän!
Varasin seuraavan ajan mutta taidan perua ja mennä jollekin toiselle.

Lisätty: 19.01.2010 - 10:47

Miksi ruoan hinnan pitäisi laskea kun muut hinnat kohoavat? En ymmärrä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2010 - 10:08

Kyllä vaan on nousseet.Itse kävin tässä vasta parturissa ennen oli 25 euroa ja nyt 26 eli eurolla oli noussut hinta paikassa missä minä käyn.Täytyy nostaa kun muutkin hinnat nousevat.mutta saa nähdä paljonko laskee ruuan hinta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 12:58

minul ihan omat hovikampaajat , mut kuulin kyl,et oisivat nostaneet hintoja .. en kyl sit ymmärrä mix , kun justhan ne sai niit alv..aleikin....no jostain luin , et ravintolatkin ois nostaneet myöskin hintoja .. no eikös nekin saaneet nuo alv alet... eipä tuo sinänsä minnuu haitanne, kun aika harvoin käyn syömässä ravintolassakaan....vaik niit hintoi nostavatkin... silti vaan ihmettelen noit korotus paineita ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 18:03

Oma kampaajani sanoi joulukuussa nostavansa hintoja seuraavan kerran ensi kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 19:10

kyllä,vähän

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 20:53

En ole tämän vuoden puolella käynyt, mutta eivät nuo missään vaiheessa ole ainakaan laskemaan päin olleet. Palkankorotuksia luvassa, siksi varmaankin nostetaan hintojakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 21:53

Kyllä nuo parturi / kampaaja hinnat vaihtelevat aika paljon,
miiesten tukanleikkuu maksaa täällä 14 euroa ja kun kävelee
30 metriä edemmäs niin hinta onkin jo 16 euroa.
-Juttelin viime viikolla parturini kanssa noista hinnoista niin hän
sanoi että eteläsuomessa hinta naisten kampauksissa puolta
surrempi. Hän kertoi kun tulee loma-aikoja ja pitkiä pyhijä niin
eteläsuomalaiset naiset käyvät täällä kampaajalla edullisen
hinnan takia, naisten tukan käsittelyhän tunnetusti aika kallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 01:50

Hinnat nousee, niin palkkojenkin on noustava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 17:32

suosin kotikampaajaa, edullinen. Joskus käyn Tallinnassa ihan varta vasten leikkauttamassa hiuksiani. Edistyksellisempiä kampaajia kuin täällä kotipuolessa. Rohkeampia ja seuraavat aikaa.