onko täälä jaakko teppo faneja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2010 - 08:16

"Pörsänmäellä on tangoilta sinne tulloo Jumisilta".....on melekeen nuapurin poeka..kyllä kuuntelin aikoinansa silloin tällöin. Hyvä jätkä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 23:23

hep

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2010 - 23:47

Kyllähän tätäkin kuuntelee.
www.youtube.com/results?sear...akko+teppo
Ainakin silloin tällöin. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 08:00

Minä häntä kuulin joskus , lauleli vissiin mieheni puolesta, minä tein kahta työtä ja pienellä hinnalla ja mies myös, nyt olen jo raihnainenn enkä kykene edes laulamalla elättämään edes itseäni. lähinnä koskettaa laulu : rupsahda rakkaani mun , tai jottai sin päi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 08:28

Onko tämä sinnepäin;
www.napsu.fi/profiili/avains...ultakulkku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 10:38

No kyllä kuuntelen välillä,mutta en kauaa jaksa kuunella.vaikka en itseäni kyllä hänen faninaan pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 10:46

Ai että onko. Ehdottomasti, aikamme mahtavin sanoittaja/säveltäjä/esittäjä joka laulaa oikeasta elämästä omalla tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 11:09

Kyllähän Teppo on aikamoinen tyyppi, tunnen hänet hyvinkin,
on asunut hyvin lähellä meitä Irmelinsä kanssa.
En kirjoita enempää muutn menee rollaukseksi.
He asuvat Joensuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 11:23

Kyllä hän on aito elämäntaiteilija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 12:05

Kyllä pidän Jaakko Teposta,radiosta häntä kuulee nykyisin liian vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 15:50

Ei ole minun makuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2010 - 23:08

Kyllä sitä joskus kuuntelee.Matti ja Teppo on kyllä parempia kun "laittaa jalalla koreasti"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2010 - 11:11

Tässä samoilla nurkilla asutaan ja hänen pakinoitaan luetaan ilmaisjakelulehdestä viikottain. Ei esiinny enää sillä terveystilanne ei sitä salli, mutta suu käy vanhaan malliin ja kynä - tai ainakin sormi kun niitä pakinoita kuitenkin ilmestyy tiheästi. Alueen parhaat tarinat hänellä kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 01:18

Hilma ja Onni on kiva biisi :)