Moi mitä kuuluu napsulaiset?

Mulle kuuluu ok mut isä koko ajan laulaa kaikesta että olisin riippuvainen habboon ja jos sanon että toi ei tunnu kivalle se jatkaa yritän kestää. Itken ja anon polvillani että lopeta toi laulaminen mikään ei tunnu auttavan en kestä enää!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 22:18

Sano isälles että taidat olla oikea Anttila keväthuumauksineen,
se voi kyllä siitä yltyäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2010 - 17:13

Miten ois korvatulpat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2010 - 22:00

Jos olet jatkuvasti habbossa, niin sitten olet riippuvainen ja isä on oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.01.2010 - 10:25

Sano hänelle: heittele vaikka pienillä kivillä mutta älä laula! (vanha sanonta, älä ota todesta)
Mutta kyssäriisi vastaan että hyvää kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2010 - 13:24

Oletan että isäsi on oikessa, olet riippuvainen ja sehän ei ole hyvä. Keksi nyt jotain muutakin harrastetta.